دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین وکیل و وکیل علی دایی برای گردنبد مسروقه او ؟

بهترین وکیل و وکیل علی دایی / مجموعه حقوقی وکیل پایه یک دادگستری با مدیریت آقای مصطفی سوری اداره می شود و خود را موظف به ارائه مشاوره حقوقی تخصصی و دقیق برای موکلین میداند و تلاش حداکثری خود را در جهت افزایش آگاهی حقوقی افراد جامعه به کار بسته و هر روز صدها مشاوره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62462
تاریخ انتشار : جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

کرونا :

بهترین وکیل و وکیل علی دایی برای گردنبد مسروقه او ؟

بهترین وکیل و وکیل علی دایی / مجموعه حقوقی وکیل پایه یک دادگستری با مدیریت آقای مصطفی سوری اداره می شود و خود را موظف به ارائه مشاوره حقوقی تخصصی و دقیق برای موکلین میداند و تلاش حداکثری خود را در جهت افزایش آگاهی حقوقی افراد جامعه به کار بسته و هر روز صدها مشاوره و ارائه راهکار قانونی را به متقاضیان پیشنهاد می کند گروه وکلای میرداماد همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات را در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه به هموطنان و موکلین عزیز تقدیم کند.

به دنبال وکیل خوب هستید؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل میباشد. این امر بسیار حائز اهمیت بوده به دلیل اینکه انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود. در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کنید.

 

تفاوت وکیل پایه یک و دو در چیست ؟

حتما شما هم بارها شنیده‌اید که کسی وکیل پایه یک یا وکیل پایه دو باشد. وکلا برای انجام وکالت باید پروانه وکالت داشته باشند و در این رشته تحصیل کرده باشند. وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت میباشد به عبارت دیگر هردو امکان وکالت دارند اما حیطه و قدرت آن‌ها یکسان نمیباشد. به طور مثال اگر یک وکیل، پروانه وکالت پایه یک داشته باشد می‌تواند بدون هیچ محدودیتی در همه محاکم کیفری و یا حقوقی در کل کشور فعالیت کند. در صورتیکه وکیلی که پروانه وکالت پایه دو دارد تنها می‌تواند در آن دسته از محاکم کیفری شرکت کند که به جرایمی با حبس تعزیری کمتر از ۱۰ سال و یا جزای نقدی می‌پردازند. علاوه بر این، وکلای پایه دو در خصوص پرونده‌های حقوقی تنها می‌توانند در محاکمی شرکت کنند که به پرونده‌های مالی کمتر از پنجاه میلیون تومان و یا خواسته‌های غیر مالی به جز نکاح، طلاق و یا اثبات و نفی نسب مربوط باشد

 

بهترین وکیل تهران

تمامی موکلین به دنبال بهترین وکیل در تهران هستند گروه وکلای میرداماد بهترین وکیل های پایه یک دادگستری را دور هم جمع کرده و در مناطق مختلف تهران فعالیت گسترده ای دارند از جمله وکیل در جردن وکیل در قیطریه و سایر مناطق تهران شمال و شمال غرب تهران خدمت رسان شما عزیزان هستند.

نهضت مستقل ها در ایران
دنبال کنید

 

چگونه بهترین وکیل تهران را پیدا کنیم ؟

وکالت درمعنی لغوی به معنی واگذار نمودن می باشد و در اصطلاحات حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام  کاری نایب  یا وکیل خود می نماید.

ویژگی وکلای خبره چیست ؟

وکیل میتواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند. قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کرده است : وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند.

با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات اتفاق می افتد لازم و ضروری است یک وکیل خوب خود را با قوانین و مقررات جدید update نگه دارد.  و صرفاً به دانش چند سال قبل خود اکتفا نکند.

یک وکیل خوب علاوه بر علم و دانش خود، از تجارب دیگران را نیز جهت حل موضوع کمک میگیرد و برای کشف حقیقت تمامی همکاری های لازم را با قاضی انجام میدهد و نباید هرگز از آن سوء استفاده کند که این خلاف شان وکالت و وکیل خوب است.

نظر به محدودیت زمان دفاع در جلسات رسیدگی وکیل خوب باید برای دفاع بیان شیوا و رسایی داشته باشد .و  با بیان سنجیده و نافذ بتواند که در یک یا چند جمله دفاع خود را تحریر یا بیان کند.

بهترین وکیل شمال تهران کجاست ؟

یکی از بهترین وکلای شما تهران  وکیل در میرداماد  به نام مصطفی سوری وکیل پایه یک دادگستری در تهران میباشد

برای ارتباط با ایشان با شماره :

۰۲۱۲۶۴۲۲۶۸۸

در ارتباط باشید

آقای وکیل کیست ؟

یک وکیل خوب قبل از پذیرش یک پرونده، ابتدا جلسه را ترتیب می دهد تا با موکل مفصلا راجب پرونده صحبت کند و تمامی اسناد و مدارک ارائه شده را با حوصله جزء به جزء بررسی میکند و نتایج احتمالی که در آینده ناشی از طرح دعوا حاصل خواهد شد را با او درمیان می گذارد همچنین در خصوص هزینه های دادرسی دعاوی حق الوکاله وکیل و مدت زمان تقریبی رسیدگی به پرونده را به موکل خود در اطلاع میدهد تا بدین ترتیب موکل یک تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح آن بتواند بگیرد.

یاداشت : نمـــــــــی دانی چه لذتی دارد
دنبال کنید

 

سایت آقای وکیل بهترین گروه از وکلای تهران میباشد زیرا وکیل خوب علاوه بر اینکه باید همه جوانب را رعایت کند نهایت احترام به موکل و قاضی و طرف مقابل را نیز باید داشته باشد.

وکیل خوب باید محرم اسرار موکلش باشد و هرگز اطلاعات و اتفاقات موکل خود را حتی بعد از اتمام پرونده پیش هیچ فردی افشا نکند.

 

وکیل علی دایی برای گردنبد مسروقه

سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه آیا دو سارق علی دایی را شناسایی کرده بودند یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می‌کنند، با خبر باشند و قصد قبلی درکار بوده باشد البته این موضوع در حال بررسی است و فعلا نمی‌توان به شکل قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

 

کالوسی درباره ارزش ریالی گردنبند علی دایی نیز اظهارکرد: ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است اما نکته این است که متاسفانه گردنبند او کاملا نمایان و قابل رویت بوده در حالی که یکی از هشدارهای همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.

 

خلاصه بهترین وکیل کیست ؟

شاید بهتر باشد به جای اینکه دنبال بهترین وکیل باشیم، ویژگی­های بهترین وکیل یا یک وکیل خوب را بدانیم تا دچار سردرگمی، گرفتاری­های بعدی و استرس ناشی از انتخاب اشتباه وکیل نشویم. قبلا به طور خلاصه راجع به ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب مطالبی نوشته­ایم. در اینجا نیز بنا به پرسش برخی عزیزان مطالبی متفاوت از آنچه قبلا گفته­ایم متذکر می­گردد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi