چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیراندازی در آیین‌های عروسی امنیت عمومی را تهدید می‌کند

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: تیراندازی در مراسم های عروسی و عزا در این استان نتیجه ای جز تهدید امنیت و آرامش عمومی ندارد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62460
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: تاکنون بارها از سوی مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تأکید شده که  تیراندازی در مراسم های عروسی و عزا در این استان ممنوع است. 

وی افزود: چند نفر بر اثر تیراندازی در مراسم های عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون جان باخته اند اما مردم این استان درس عبرت نمی گیرند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز شهادت زائران خانه خدا در سال ۱۳۶۶، بیان کرد: این واقعه تلخ و ناگوار لکه ننگی بر پیشانی آل سعود است. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: امروزه آل سعود در خدمت استکبار جهانی و رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی است و با همکاری آنها جنایت های ضدبشری علیه مسلمانان مرتکب می شود.    

وی به ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از وظایف مهم این شورا تطبیق قوانین تصویبی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موازین دین مبین اسلام و مبانی  نظام و انقلاب است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به ۲۷ تیرماه مصادف با هفتم ذیحجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت شاگردان زیادی را برای ترویج هر چه  بیشتر دین مبین اسلام تربیت کرد و مهمترین لقب ایشان نیز شکافنده علوم و دانش ها است. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: روزهای اخیر آتش سوزی های گسترده در جنگل ها و مراتع گچساران اتفاق افتاد و بخش عمده ای از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان از بین رفت و میلیاردها ریال  خسارت به بیت المال وارد کرد.  

تشدید بحران فضای آموزشی در بویراحمد با ۲ هزار دانش‌آموز جدید/ نیاز شهرستان به ۲۰ کانکس
دنبال کنید

وی افزود: یکی از راهکارهای مناسب  برای نظارت بهتر بر جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد به منظور جلوگیری از بروز آتش سوزی جذب نیروهای پاره وقت و تقسیم وظایف بین آنان  است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: بنگاه های املاک این استان نباید برای افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی در استان میدان داری کنند. 

آیت الله حسینی عنوان کرد:  افزایش بی رویه اجاره بهای واحدهای مسکونی از مصادیق بارز گران فروشی بوده و می تواند مسائل و مشکلات اقتصادی متعدد برای مردم و به ویژه افراد کم درآمد ایجاد کند. 

وی ابراز داشت: کشور و کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کاهش بارندگی ها دچار خشکسالی و کمبود آب شده و مردم باید تا حد امکان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi