سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

استاندار: تعداد بستری های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

یاسوج- کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته های گذشته تعداد بیماران ترخیصی کرونایی در استان سه برابر بستری ها بود اما این روند تغییر کرده و تعداد بستری های کرونایی استان هم اکنون دو برابر ترخیصی ها شده که جای نگرانی است .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62444
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

استاندار: تعداد بستری های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

به گزارش کرونا نیوز، حسین کلانتری روز پنجشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در یاسوج ابا اشاره به اینکه  روز گذشته ۳۲ نفر از بیمارستان های استان ترخیص و ۵۲ نفر بستری شده اند تصریح کرد: ویروس دلتا وارد استان شده و سرعت گردش آن ۶۰ درصد نوع قبلی ویروس کرونا است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخی ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی عادی انگاری و غفلت می کنند و جان دیگران را به خطر می اندازند.

کلانتری ابراز داشت: در تالار های عروسی مشاهده می شود که جمعیت های متراکم حضور می یابند چنانچه مسئولان در این رابطه برخورد نکنند مقصر هستند.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی سلامت مردم است و باید از سلامت مردم پاسداری کنیم اظهار داشت: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ورود خودروهای غیربومی به خصوص پلاک های غیر بومی استان های قرمز اجازه ورود به این استان را ندارند.

کلانتری بااشاره به اینکه هم اکنون سه شهرستان گچساران، بویراحمد و کهگیلویه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند، تاکید کرد: سهمیه واکسن کرونای استان با توجه به زلزله سی سخت، وضعیت گچساران و تراکم جمعیتی باید افزایش یابد.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظرف دو هفته اخیر افزون بر ۱۷ هزار دز واکسن کرونا به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شده است.

وی از مردم استان خواست در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بکوشند تا وضعیت بهبود یاید و بتوانیم با کم ترین مشکل و کاهش مرگ و میر ها پیک پنجم را عبور کنیم.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi