جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۱۰ نفر رسید

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۱۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62440
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۵

به گزارش کرونا نیوز ، پرویز یزدان‌ پناه روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: هم اینک ۲۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری اند که ۹۶ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۰ هزار و ۹۴۳ نفر بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۵۹۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و لنده بوده و از ۳۲۶ نمونه رپید تست ۱۵ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و باشت بوده اند.

وی عنوان کرد: با شروع موج جدید کرونا از هم استانی های عزیز استدعا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا بیش از این متحمل خسارت نشویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدی بگیرند، از برقراری دورهمی ها و مراسمات عزا و جشن عروسی جدا خودداری کنند، کارهای بیرون از منزل را حتی المقدور به صورت آنلاین انجام دهند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi