جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

انبار بزرگ کالای قاچاق در یاسوج کشف شد

یاسوج- کرونا نیوز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک انبار بزرگ کالای بی کیفیت خارجی قاچاق در یاسوج کشف شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62263
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

انبار بزرگ کالای قاچاق در یاسوج کشف شد

به گزارش کرونا نیوز،سید علی ملک اصلی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: کالاهای کشف شده دستگاه‌های بی‌کیفیت لوازم خانگی خارجی هستند و قاچاق کنندگان از علامت استاندارد ایران برای فروش این کالاها سوء استفاده کرده اند.

وی افزود: افرادی در این رابطه دستگیر شده اند که اقدام آنان از مصادیق قاچاق سازمان یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز در کشور لوازم خانگی معتبر و قابل رقابت با لوازم خانگی خارجی ساخته می‌شود که مورد اعتماد مردم هم قرار گرفته اند.

ملک حسینی افزود: قاچاق لوازم خانگی بی کیفیت خارجی یک اقدام مجرمانه و خیانت به تولید داخل و به کارگران و زحمتکشان ایرانی شاغل در عرصه صنعت داخلی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اشد مجازات برای مرتکبین این عمل در نظر گرفته خواهد شد، ابراز داشت: در صورتی که عمل مجرمانه این افراد هم اثبات شود اشد مجازات برای این عمل در انتظار افراد دستگیر شده خواهد بود.

وی در خصوص سرنوشت کالاهای مکشوفه، گفت: نحوه مقابله با چنین کالاهایی به تصمیم دادگاه بستگی دارد و اگر قابلیت مصرف نداشته باشند امحا می شوند و چنانچه قابل استفاده باشند طبق قانون تصمیم مقتضی گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: برای حمایت از تولید داخل و اقدام بازدارنده علیه مجرمینی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند، کالای قاچاقی که بی کیفیت بوده و قابل مصرف نباشد، قطعاً معدوم خواهد شد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi