چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۷۱ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

گچساران – کرونا نیوز – فرمانده انتظامی گچساران گفت: طی سه ماهه سالجاری ۲۷۱ کیلو و ۱۵۸ گرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، در این شهرستان کشف و ضبط شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62212
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۵

کرونا :

۲۷۱ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

سرهنگ سید محمد موسوی  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت سال قبل بیش از ۲۱۹ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه در این ارتباط ماموران انتظامی امسال ۱۳۴ خرده فروش و معتاد را دستگیر کردند اظهار داشت: تعداد خرده فروش و معتادین دستگیر شده نسبت به سال ۹۹ بیش از۱۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین گفت: طی مدت یاد شده ۲۰ قاچاقچی در این شهرستان دستگیر که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته و در این زمینه ۱۷دستگاه خودرو توقیف و چهار باند مواد مخدر منهدم شد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است تاکید کرد: مبارزه با این پدیده شوم به‌طور مستمر در این شهرستان ادامه دارد.

به گفته سرهنگ  موسوی پارسال ۹۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، در این شهرستان کشف و ضبط شد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi