یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۲۹ میلیارد ریال به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد کمک شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سه ماهه امسال ۵۲۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به مددجویان این استان کمک نقدی و غیرنقدی شده است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62209
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۴

کرونا :

۵۲۹ میلیارد ریال به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد کمک شد 

قباد مبشری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: پرداخت این میزان کمک به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مردم  استان و نیکوکاران بومی و غیربومی و در قالب طرح های مختلف بوده است. 

وی افزود: این میزان کمک‌ برای رفع نیازهای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد شامل مسکن، درمان، تحصیل و جهیزیه هزینه می ‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نهاد به ‌منظور توسعه مشارکت‌ های مردمی و جلب اعتماد  عمومی برای کمک به مددجویان استان طرح ‌های مختلفی را در دستور کار دارد که در طول سال اجرا می شوند.    

مبشری عنوان کرد: برخی از این طرح‌ ها شامل صدقه، زکات، نذورات مردمی، جشن‌ نیکوکاری، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان و مفتاح الجنه  است. 

وی ابراز داشت: جلب اعتماد عمومی یکی از مؤثرترین راهکارها برای افزایش هر چه بیشتر میزان مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد و  نیکوکاران بومی و غیربومی به منظور کمک به مددجویان استان است. 

مبشری گفت: مهمترین هدف مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بهره ‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت  نیکوکاران بومی و غیربومی برای کمک به مددجویان استان است. 

وی اظهار داشت: مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی این استان می ‌توانند برای کمک به مددجویان استان به  دفاتر این نهاد مراجعه یا از طریق سامانه ملی #۰۷۴*۸۸۷۷* اقدام کنند. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi