پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزیدگان جشنواره رسانه ای سازندگی در سی سخت‌ معرفی شدند

یاسوج- کرونا نیوز – برگزیدگان جشنواره مجازی رسانه ای بهار همدلی  و سازندگی در سی سخت  معرفی و تقدیر شدند و خبرنگار کرونا نیوز در دو بخش گزارش و تیتر موفق به کسب رتبه اول شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۵

کرونا :

برگزیدگان جشنواره رسانه ای سازندگی در سی سخت‌ معرفی شدند

به گزارش کرونا نیوز، در این جشنواره که به همت حوزه هنری استان برگزار شد ۶۰ اثر و تولید رسانه ای پیرامون زلزله سی سخت  به رقابت پرداختند.
به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، آیین اختتامیه این جشنواره با حضور رئیس حوزه هنری، مدیرکل سازمان تبلیغات و مدیر کل امور اجتماعی استانداری و برگزیدگان و بدون حضور سایر رسانه ها برگزار شد.

رئیس حوزه هنری در ابتدای این نشست از ارسال بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای بهار همدلی و سازندگی در چهار بخش خبر، عکس خبری،کلیپ خبری، تیتر  و گزارش خبر داد.

محمد شریف اسلامی گفت: مسئولیت اجتماعی جزء ذات هنر متعهد و مردمی  و وظیفه ذاتی اصحاب رسانه ، فرهنگ و هنر است.

وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر باید  از جامعه مراقبت کنند و به جامعه امید ببخشند. زیرا یاس و نا امیدی مثل ویروسی است که جامعه را بیمار و دچار رخوت می کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات نیز در این آیین گفت: خبرنگاران در سختی ها و ناگواری ها حضور دارند با این حال امید آفرینی می کنند.

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به  آیه ۲۳ سوره زمر افزود: گزارشگری از اوصاف خداوند است. از میان وقایع  یکی را انتخاب می کند و از آن  گزارش ارایه می دهد. به عنوان مثال داستان حضرت موسی  را از نگاه  شخصیت های مختلف برای انسان ها روایت می کند.

وی افزود: گاهی روایت وقایع ترس در دل خواننده ایجاد می کند به عنوان مثال در زلزله همه چیز ترسناک است اما خبرنگار وقتی فرصت ها و ظرفیت های اطراف حادثه را بیان‌می کند آرامش و امید می آفریند.

فراخوان استخدام و بورسیه دانشجویان پزشکی در کهگیلویه بویر احمد
دنبال کنید

در ادامه این جشنواره کتابهای تکنیک های چاپ روی فلز و از گدار تختی تا رمادیه نیز رونمایی شد.

پس از آن نیز برگزیدگان جشنواره رسانه ای سازندگی در سی سخت معرفی شدند.در این جشنواره در بخش گزارش فاطمه رشیدی خبرنگار کرونا نیوز با  گزارش” آواربرداری شهر سی سخت آغاز شد/ خداحافظی با خانه ها و خاطره ها به عنوان برگزیده جشنواره معرفی شد.

گزارش های زهرا موسوی از پایگاه خبری راه ملت، عیسی فتحی از خبرگزاری ایسنا، پژمان امیدی از خبرگزاری مهر، حسین دوستانی از پایگاه خبری صبح زاگرس قابل تقدیر شناخته شدند.
در بخش تیتر گزارش “گمشده در آوار” فاطمه رشیدی از خبرگزاری کرونا نیوز برگزیده شد و مینو آریانفر از پایگاه خبری پیک ملت قابل تقدیر معرفی شد.
 در بخش خبر  اثر ارسالی حسین دوستانی از    پایگاه خبری صبح زاگرس برگزیده و خبر ارسالی صادق الهی نژاد از پایگاه خبری فصل جنوب    قابل تقدیر شد.
در بخش کلیپ های خبری برگزیده  اول پژمان امیدی از    خبرگزاری مهر، برگزیده دوم عیسی فتحی از    خبرگزاری ایسنا    وبرگزیده سوم ذالفقار دیودل از صدا و سیمای استان بودند همچنین گزارش تلویزیونی مجتبی صفدری نیز قابل تقدیر شناخته شد.     
در بخش عکس برگزیده اول جشنواره داوود ایزد پناه، برگزیده دوم حسن فتاحیان و برگزیده سوم زیبا رضوانی بودند.     
در بخش آثار رادیویی صابر عبادی مقدم و محمد صادق آزادی به عنوان برگزیدگان اول و دوم معرفی شدند.

زمین لرزه ۵.۶ ریشتری ۲۹ بهمن ماه سال ۹۹ در شهر سی سخت خسارات بسیاری به بار آورد. رسانه ها توانستند با انتشار اخبار و تصاویر این زمین لرزه توجه افکار عمومی را به آن جلب کنند و مسئولان نیز با تصمیماتی مبتنی بر همین‌گزارشها توانستند به خوبی موضوع را مدیریت کنند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi