پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۳ فقره وام پرداخت کرد

گچساران – کرونا نیوز – مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق در سه ماهه نخست سال جاری ۲۶۳ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده که ۸۵ درصد از آنها در زمینه اشتغال بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62080
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۵

کرونا :

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۳ فقره وام پرداخت کرد

ارسلان حسن پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار کرونا نیوز میزان تسهیلات پرداخت شده از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه در کهگیلویه و بویراحمد را ۸۲ میلیارد ریال برآورد کرد.

وی تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد را در بخش های  صنایع دستی و گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی و فناوری اطلاعات، ورزش و خدمات عنوان کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کمک به رونق اشتغال در قالب طرح روستاهای بدون بیکار و صندوق های خرد محلی،برنامه ریزی برای اجرای ۲۷طرح اقتصادی و مشارکت با دستگاه های اجرایی براساس تفاهم نامه با فرهنگ و ارشاد،میراث فرهنگی در حوزه های صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان و فنی وحرفه ای از راهبردهای این صندوق برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در  استان است.

حسن پور اظهار داشت:براساس این تفاهم نامه ها تسهیلات بانکی با کارمزد چهار تا ۶ درصد و با دوره های بازپرداخت پنج تا هفت ساله پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق سال گذشته نیز ۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بانکی در استان پرداخت کرده که منجر به ایجاد یکهزار و ۲۰۰ فرصت شغلی شده است.

وی ابراز داشت:سقف تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید این استان ۴۰ میلیارد ریال است.

کهگیلویه و بویراحمد ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi