سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسانه‌ها در انتشار اخبار انصاف را رعایت کنند

یاسوج-کرونا نیوز- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در انتشار اخبار  انصاف را رعایت کنند، گفت: فعالان رسانه‌ای این خصلت را در مورد مخالف خود نیز رعایت کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62072
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار کرونا نیوز، احد جمالی در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یاسوج افزود: کار کردن در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد فرصت است و زیبایی‌های خاص خود را دارد اما مدیری که در این استان فعالیت می‌کند باید متوجه مناسبات باشد.

وی با اشاره به برخی از حوادث پس از انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برخی از مسائلی که مطرح شد صرفا جنجال رسانه‌ای و مجازی بود و اصلا صحت نداشت.

رییس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد برخی از رسانه‌ها در مسائل مختلف در این استان قابل تقدیر است اما تعداد انگشت شماری هم تعهد کاری ندارند.

جمالی افزود: البته باید شرایط و چالش‌های رسانه‌ها را نیز در نظر گرفت و مشکلات آن‌ها را حل کرد تا مشکلات معیشتی و اقتصادی، آن‌ها را به سمت حاشیه‌سازی سوق ندهد.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط فرهنگی با چالش و پیچیدگی‌هایی روبروست که این چالش‌ها در دیگر استان‌ها وجود ندارد لذا رسانه ها باید به رفع این چالش‌ها کمک کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستاوردهای دولت و نظام باید به خوبی انعکاس داده شود زیرا برای به ثمر نشستن و حفظ این انقلاب و نظام جان‌های ارزشمندی تقدیم شده است.

جمالی در ادامه با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت، یادآور شد: با وجود کاهش درآمدهای ارزی و در شرایطی که بودجه بر اساس درآمد نفت بسته شده است، هیچ طرح عمرانی متوقف نشد و این اتفاق بزرگ ‌و ارزشمندی است.

نشستی متفاوت از شورای اداری چاروسا در گلزار شهدای یک روستا+ تصویر
دنبال کنید

مدیرکل اخبار استان‌های کرونا نیوز نیز در این نشست با اشاره به رویکرد فعالیت مراکز و دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی کرونا نیوز در پوشش اخبار گفت: کرونا نیوز صحت خبر را هرگز قربانی سرعت نمی کند.
فاطمه نوری جهانگرد افزود: کرونا نیوز به عنوان مرجع رسمی خبر، نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد.

رسانه‌ها در انتشار اخبار انصاف را رعایت کنند

در این آیین که به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  و مدیرکل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های سید فرشید تقی‌زاده تقدیر و بهنام احمدی به عنوان رئیس جدید مرکز یاسوج معرفی شد.

احمدی با بیش ۲ دهه سابقه خبری تجربه ریاست مراکز و دفتر متعددی مانند کرمان، شیراز، بندرعباس و گناوه را در کارنامه خود دارد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi