پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

هوشمندانه ترین روش تبلیغات مجازی

 اینستاگرام چیست و بهترین مدل استفاده از ان : اینستاگرام چیست ؟ ایا میدانستید اینستاگرام روزانه چند میلیون بازدید کننده دارد؟ ایا میدانستید به غیر از سرگرمی از این اپلیکیشن به کسب درامد هم کمک میکند؟ ایا میدانستید از این اپلیکیشن روزانه کسب درامد میلیونی صورت میگیرد؟ اینستاگِرام یا اینستاگِرَم به اینستاگرام  : شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62003
تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

کرونا :

هوشمندانه ترین روش تبلیغات مجازی

 اینستاگرام چیست و بهترین مدل استفاده از ان :

اینستاگرام چیست ؟

ایا میدانستید اینستاگرام روزانه چند میلیون بازدید کننده دارد؟

ایا میدانستید به غیر از سرگرمی از این اپلیکیشن به کسب درامد هم کمک میکند؟

ایا میدانستید از این اپلیکیشن روزانه کسب درامد میلیونی صورت میگیرد؟

اینستاگِرام یا اینستاگِرَم به اینستاگرام  : شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم  و مایک کرایگر آن را ساخته اند  و هم‌اکنون شرکت فیس بوک مالکیت آن را برعهده دارد. این  اپلیکیشن این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک  ، توییتر ، تامبلر و فلیکر هم رسانی کنند. کاربران در این اپلیکیشن میتوانند فیلتر هایی دلخواه خود را برای عکس های خود انتخاب کنند.

.۱-  ربات اینستاگرام چیست؟

 

 

هوشمندانه ترین روش تبلیغات مجازی 7

دردر واقع ربات اینستاگرام  در واقع ربات اینستاگرام ؛ادمین شماست تا به جای همه ی فعالیت های لازم در صفحه ی شما را انجام دهد . اصلی ترین حسن اینستاگرام این است که در دسترس همه قرار دارد ؛ پس با استفاده از ابزار های مناسب بهترین بهره را میتوان برد . در واقع ربات اینستاگرام مانند کارمندی هست که شما او را استخدام کرده اید تا پیج اینستاگرام شما را اداره کند

با استفاده از ربات؛  شما با دیگر کاربران ارتباط میسازید بدون آنکه طرف بفهمد که با ربات حرف میزند و این یعنی اینکه شما فردی در اختیار دارید که ۲۴ ساعته و بدون خستگی برای پیشرفت شما تلاش میکند.

اگر بخواهید دقیقتر بدانید که یک ربات اینستاگرامی چه وظایفی را میتواند انجام دهد باید بگویم که بسته به رباتی که دارید این وظایف تغییر میکند اما ما برای شما وظایف یک ربات قدرتمند را شرح خواهیم داد .

 

تا به حال کلمه ربات اینستاگرام به گوشتون خورده؟؟

میخوام در ادامه بهتون یکی از بهترین خلاقیت علم تکنولوژی گروه فالووان که تنها در ایران است  که برای راحتی ما ساخته شده بهتون معرفی کنم .

ربات اینستاگرام فالووان

ربات هوشمند اینستاگرام تنها ربات در ایران است که قابلیت فعال بودن در تمام شبانه روز است که برای کمک به کسب و کار شما عزیزان و ارائه محصولاتتون یا کارتون به صورت انبوه به هزاران فرد در روز صورت میگیرد .

 

بدون نیاز ب نصب

تنها ربات اینستاگرام در ایران با رعایت حفظ حریم شخصی، بدون نیاز به نصب هیچ گونه اپلیکشن یا افزونه بر روی دستگاه شما به صورت کاملا هوشمندانه و دقیق انجام میشود .

هوش مصنوعی

هوشمندانه ترین روش تبلیغات مجازی 8

 

تنها ربات اینستاگرام در ایران، فعال بر پایه هوش مصنوعی، کاملا واکنش گرا بوده و تمامی اکشن های اینستاگرام کاربران را شناسایی و مدیریت می کند قابلیت ارساله و نمایش روزانه میلیون ها دایرکت یا ارائه خدمات شما عزیزان به سراسر کشور و دنیا

با قابلیت تشخیص ومشخص کردن ( جنسیت افراد,رده سنی,شغل های مربوطه و…)

 

تضمین اکشن بلاک نشدن

ربات فالو وان تنها ربات در ایران است که پیج شما را در برابر بلاک اکشن و دیسایبل شدن ضمانت میکند. این ربات با ارائه سرویس فن ییج پیج شما را در برابر اتفاقات احتمالی بیمه میکند.

و هیچ گونه خطا یا مشکلی ایجاد نمیکند.

 

لایک خودکار و ارسال پیام در دایرکت

 

هوشمندانه ترین روش تبلیغات مجازی 9

 

حتما دیده اید که با لایک  کردن پست های دیگران، آنها هم در جواب شما  چند تا از پست های شما را لایک میکنند و با این کار از پیج شما دیدن میکنند . فرض کنید شما روزانه ۱۰۰ نفر را لایک میکنید؛ اگر حداقل نصف آنها به پیج شما سر بزنند و از محتوای شما خوششان بیاید حتما به جمع فالوور  های شما میپیوندند.

پس ربات شما باید قابلیت لایک خودکار را داشته باشد.

همینطور ارسال پیام در دایرکت موجب ارتباط شما با افراد مختلف میشود. اگر شما بتوانید افراد هدف خود را پیدا کنید و برای آنها در دایرکت پیام بفرستید که آنها را به خود جذب کنید قطعا روزانه شاهد فالوورهای جدیدی خواهید بود. اما پیدا کردن افراد مناسب و ارسال پیام روزانه خیلی زمان بر است .
اما این محدودیت برای ربات هوشمند اینستاگرامی، کار سختی نمیباشد. یک ربات هوشمند میتواند به هر تعداد افراد که شما بخواهید بصورت هدفمند پیام بفرستد  تعامل ایجاد کند و به هرچه بهتر دیده شدن پیج شما کمک کند .

در واقع قابلیت هایی که ذکر شد لزومات یک ربات هوشمند میباشد. یک ربات قدرتمند علاوه بر ویژگی های گفته شده امکانات دیگری نیز دارد که در ادامه فقط به آنها اشاره میکنیم:

هیات منصفه دادگاه جرایم سیاسی حسام الدین آشنا را مجرم شناخت/ زاکانی تبرئه شد
دنبال کنید

هوشمندانه ترین روش تبلیغات مجازی 10

  • کپشن نویسی خودکار
  • واکنش نشان دادن به کسانی که پست شما را لایک میکنند
  • کامنت گذاشتن خودکار
  • انجام عملیات بروی استوری
  • تکرار وظایف تا رسیدن به نتیجه مطلوب
  • اصلاح تصاویر
  • ری اکت به استوری

 

خرید ربات اینستاگرام باعث افزایش بازدید خوردن کارها و مشاغل و محصولات شما عزیزان است .

 

در ادامه با شگفتی دیگر و یکی درگیر از خدمات شرکت فالو وان رو میخوام بهتون معرفی کنم .

 

۲- ارسال انبوه واتساپ – فالو وان

 

هوشمندانه ترین روش تبلیغات مجازی 11

 

هر روز برندها و شرکت‌های بیشتری به سمت واتساپ به عنوان یک پلتفرم بازاریابی یا یک پلتفرم تعاملی روی می‌آورند. از این رو ارسال پیام انبوه واتساپ برای مشتریان ضروری می‌شود.
یکی از پرکاربردترین ویژگی های واتساپ، امکان ارسال پیام های انبوه بوده است. آن‌ها به مشاغل اجازه می دهند تا بفهمند افرادی که با آن‌ها تعامل دارند چه می خواهند، اطلاعات را توزیع کنند یا تبلیغاتی را که می تواند به ایجاد وفاداری مشتری کمک کند تبلیغ کنند.

 

ارسال انبوه پیام واتساپ چگونه کار میکند

ارسال پیام های انبوه واتساپ با استفاده از نسخه رایگان واتساپ که همه ما می توانیم دانلود کنید امکان پذیر است. اما ما می توانیم این کار را با استفاده از لیست ها و ربات‌هایی که داریم انجام دهیم چرا که محدودیت های واتساپ بسیار سخت گیرانه می باشد و در صورت ارسال پیام تبلیغاتی انبوه واتساپ اکانت شما را Ban میکند ولی با استفاده از پکیج های فالو وان میتوانید بدون محدودیت ارسال کنید.
لیست های توزیع به شما امکان می دهد بدون ایجاد گروه یا کپی کردن و چسباندن متن مشابه به طور همزمان با چندین گیرنده تماس بگیرید. درست مثل لیست ارسال انبوه ایمیل است.
ارسال پیام های انبوه واتساپ بسیار مفید است، اما واتساپ نحوه ارسال پیام های گسترده توسط مشاغل را محدود می کند و در مورد افراد و شرکت هایی که هرزنامه ارسال می کنند بسیار سختگیرانه عمل کرده است.
اگر شرکتی این روش را درست و رسمی انجام ندهد، خطر مسدود شدن شماره آن‌ها و البته از دست دادن مشتری توسط واتساپ وجود دارد.

 

باتوجه به نکات زیر:

 

گروه برنامه نویسی فالووان به شما این امکان را می دهد بدون خطر مسدود شدن از طریق سرویس های از پیش ساخته شده، که ابزاری ایده آل برای برقراری ارتباط تجاری با یک جامعه کاربری که همچنان در سراسر جهان رشد می کند است، پیام های انبوه ارسال کنید .فالووان یک ویژگی ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد هرتعداد پیام را با تأیید رسمی از واتساپ ارسال کنید و هیچ خطری از نظر اسپم در نظر گرفته نمی شود.

 

پکیج ها ی ارسال انبوه پیام واتساپ به این صورت است ک :

 

 ۱۰۰۰ عدد دایرکت واتساپ تا ۱۰۰۰۰

  • ارسال ۸۰% هدیه
  • بدون واسطه
  • بدون نیاز به پسورد
  • ریزش کم
  • استارت سریع
  • سرور قدرتمند

 

مزیت بازاریابی واتساپ

ارسال پیام های گسترده واتساپ یک بهینه سازی عمده برای زمان و منابع است ؛ چراکه تبلیغات در محیطی بکر و بدون تبلیغات بازدهی چند برابری خواهد داشت.
حاشیه خطا را کاهش می دهد. دریافت پیام هایی با اشتباه تایپی و غلط های املایی یا گرامری وجود نخواهد داشت چراکه کارشناسان تیم فالووان قبل از ارسال ، از بهینه و صحیح بودن متن شما اطمینان حاصل میکنند .

 

راه آسان برای ارسال پیام های گسترده واتساپ چیست؟

از آنجا که ما در فالو وان متوجه اهمیت کسب و کار شما هستیم می توانید پیام ها را با استفاده از پکیج های ارسال انبوه واتساپ به صورت شخصی ارسال کنید، در حالی که تمام سیاست های برنامه را رعایت می کنیم.
ما همچنین برخی از محدودیت های لیست های توزیعی را که با نسخه رایگان دریافت می کنید برطرف کرده ایم. با استفاده از فالووان، پیام های شما به مقصد می رسند حتی اگر گیرنده اطلاعات تماس شما را ذخیره نکرده باشد.

تمام این خدمات حاصل کلی تحقیق و انجام ازمون خطا بوده ک با تلاش و پشتکار گروه فالو وان به دست اماده برای رفاه و راحتی شما دوستان عزیز.

 

یکی دیگر از خدمات شرکت فالو وان

دایرکت اینستاگرام چیست؟

دایرکت در واقع یک پیام  شخصی و خصوصی  که توسط اینستاگرام برای شخصی  فرستین. وقتی کسی از شما خواست به او دایرکت بدهید و یعنی در اینستاگرام به او پیام بدهید. به همین راحتی و اسانی !!

از دفتر وکلا تا بنگاه‌های املاک
دنبال کنید

دایرکت می تواند پیامی از طرف پیج شما برای فالوور اینستاگرام تان باشد که حاوی یک متن، عکس و یا ویدئو باشد. می توان از این قابلیت، با استفاده از هشتگ گذاری مناسب، به خوبی برای معرفی پیج و افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کرد.

 

۳- دایرکت انبوه اینستاگرام – فالو وان

دایرکت در واقع یک پیام خصوصی است که توسط اینستاگرام برای شخصی می فرستید. وقتی کسی از شما خواست به او دایرکت بدهید یعنی در اینستاگرام به او پیام بدهید. به همین راحتی!!

دایرکت می تواند پیامی از طرف پیج شما برای فالوور اینستاگرام تان باشد که حاوی یک متن، عکس و یا ویدئو باشد. می توان از این قابلیت، با استفاده از هشتگ گذاری مناسب، به خوبی برای معرفی پیج و افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کرد.

اینستاگرام گزینه‌های زیادی برای تعامل با دیگران ارائه می‌دهد. راهی که می‌توانید با آن انجام دهید پیام رسانی مستقیم است. ارسال پیام‌های مستقیم در اینستاگرام به شما امکان می‌دهد با دیگران به صورت خصوصی تعامل ایجاد کنید. برای نحوه ارسال پیام مستقیم در اینستاگرام، به ادامه این مطلب توجه کنید.

اگر می‌خواهید مکالمه خود را با یک پیام متنی شروع کنید، اینستاگرام این کار را برای شما آسان می‌کند. این مراحل را دنبال کنید.

روی نماد Instagram Direct (به نظر می رسد هواپیمای کاغذی است) در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی خود کلیک کنید. در اینجا پیام‌های جدیدی نیز دریافت می‌کنید. یک دایره قرمز با تعداد پیام‌هایی که منتظر شما هستند تا آن‌ها را بخوانید در بالای نماد نشان داده شده است. پیام‌های جدید شما با ضربه زدن روی شماره مشخص می شوند.

 

پیام رسانی با دایرکت انبوه

با خرید پکیج های ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام شما می‌توانید به طور گسترده به دایرکت اشخاص پیام ارسال کنید، هر حساب اینستاگرام را مشخص کنید، به عنوان مثال حساب رقیب و همه مشترکان (فالورها و یا فالویینگ ها و حتی لایک کنندگان و کامنت گذاران یک پست مخصوص) آن را و سپس به طور خودکار پیامی برای دایرکت ارسال می شود، که متن دلخواه پیام را شما تعیین می‌کنید.

برای انجام اینکار اول باید یکی از بسته های ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام را از سایت فالووان خریداری کنید، در قدم بعدی بیایید متن پیام را آماده کنیم و سپس مشترکانی (جامعه هدف شما) که می‌خواهیم در این سرویس باشند علامت گذاری کنیم واطلاعات مورد نظر را در تیکت و یا پشتیبانی تلگرام ارسال نمایید.

پس از تکمیل سفارش، شما باید لیست کاربران را با توجه به مقدار سفارش ارسال کنید. پیمانکار حق دارد گزارشی از عملکرد تعدادی از کارها / توابع ارائه ندهد. این کار ظرف مدت ۴۸-۱۲۰ ساعت انجام می شود (بسته به تعداد سفارشات منتظر در صف سیستم.)

 

امنیت بالای دایرکت انبوه

دایرکت انبوه از طریق ربات های فالووان برای فالوورهای مورد نظر ارسال می شود، به این خاطر نیازی به اشتراک گذاشتن پسورد خود با ما نمی باشد! همچنین خطری برای بلاک شدن نخواهید داشت! می توانید پیج هدفی انتخاب کنید که فالوورهای آن به موضوع فعالیت شما علاقه داشته باشند یا مثلا بیشتر فالوورهای خانم داشته باشند.

 

چرا همه از این روش استفاده نمیکنند؟

این نکته صحیح است که ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام قواعدی دارد که اغلب افراد از آن اطلاعی ندارند اما نکته مهم تر در ارسال دایرکت، آنستکه؛ این کار بصورت دستی تقریبا ناممکن است زیرا باید آی دی تک تک افراد را پیدا کرده و سرچ کنید و پیام را با دست برایشان ارسال نمایید؛ همچنین محدودیت ساعتی اینستاگرام را نیز باید خودتان رعایت کنید، بنابراین حقیقت آنستکه نداشتن ابزار مناسب، مهم ترین دلیل متداول نشدن این کار بوده است. اما اخیراً ابزار شرکت ما این حقیقت را تغییر داده. ابزاری که مطابق با قواعد و استانداردهای اینستاگرام طراحی شده است و امکان استخراج آی دی ها و سوییچ بین اکانت ها را نیز دارا میباشد و در نهایت هر گونه دغدغه برای برای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام را رفع کرده است.

 

سه تا از خدمات گروه تحقیقاتی فالو وان ک به طور خلاصه برای شما دوستان ارائه داده شد . امیدوارم بهترین بهره بری را از این خدمات داشته باشین .

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi