پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دولت سیزدهم توجه بیشتری به فسادستیزی کند 

یاسوج- کرونا نیوز- امام جمعه موقت یاسوج گفت: دولت سیزدهم توجه بیشتر و جدی تری به فسادستیزی در قوه مجریه و دستگاه های اجرایی کشور کند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61974
تاریخ انتشار : جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

به گزارش کرونا نیوز، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: هر جامعه ای که در آن ۲ واجب اجتماعی شامل امر به معروف و نهی از منکر و تعاون رایج  باشد آن جامعه پر از خیر، برکت و نیکویی می شود. 

وی افزود: تعاون انواع و اقسام مختلفی دارد که یک نوع آن همیاری افراد یک جامعه با یکدیگر و یاری دادن به دیگران است. 

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مصداق بارز تعاون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اجرای رزمایش ملی کمک های مؤمنانه در روزهای دشوار کرونایی بود. 

حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش، عنوان کرد: منافقان کوردل در یک عمل مذبوحانه دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر و شخصیت هایی از جمله آیت‌ الله دکتر بهشتی را به شهادت رساندند. 

وی ابراز داشت: آیت الله دکتر بهشتی از شخصیت های تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و از مبدعان قانون اساسی کشور بود. 

حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: جمعه هفته گذشته مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق ‌های رآی آمدند حال آنکه نظام سلطه به دنبال توطئه ها و اهداف شوم بودند. 

وی اظهار داشت: یکی از این توطئه ها و اهداف شوم شکل گیری یک دولت همسو با غرب در ایران بود اما ملت ایران با مشارکت گسترده و پرشور خود در این انتخابات چنین توطئه ای را ناکام گذاشتند. 

حجت الاسلام حکمتی نیک افزود: سال ‌های اخیر بخش عمده ای از جنگل ‌ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد در آتش سوخته که باید متولیان امر و مسؤولان اجرایی استان تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز این  آتش سوزی ها را بیندیشند. 

کشف تعداد 9 قبضه سلاح از شکارچیان متخلف فسا
دنبال کنید

وی بیان کرد: مسؤولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز با عاملان بروز آتش‌ سوزی جنگل ها و مراتع در این استان برخورد قاطع کنند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi