پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زبانه های های آتش در میان درختان و مراتع شبلیز دنا همچنان شعله ور است

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی جنگل و مراتع شبلیز واقع در شهرستان دنا که روز گذشته آغاز شده، پس از یک بار مهار شدن در بامداد امروز، دوباره شعله ور شده و همچنان در آتش می سوزد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61958
تاریخ انتشار : جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

زبانه های های آتش در میان درختان و مراتع شبلیز دنا همچنان شعله ور است

محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شبلیز واقع در شهرستان دنا از ساعت ۱۴ ظهر روزچهارشنبه گزارش شده است.

وی افزود: بلافاصله نیروها از ادارات مرتبط منابع طبیعی و امدادی، هلال احمر، محیط زیست، تشکل های مردمی، از شهرستان های ( بویراحمد، دنا و پاتاوه ) به محل اعزام شدند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بامداد امروز حدود ساعت سه آتش سوزی درختان و مراتع شبلیز مهار شد اما به دلیل وزش باد شدید این آتش سوزی دوباره از ساعت ۴ صبح شعله ور شده است.

محمدی عنوان کرد: نیروهای ستادی و امدادی همه پای کار هستند تا آتش سوزی را مهار کنند و به این نیروها اعلام شده تا در صورت نیاز بالگرد برای آن ها فرستاده شود.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای تامین بالگرد برای مهار این آتش سوزی وجود ندارد و در صورت نیاز حتما اعزام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دسترسی به محل آتش سوزی در منطقه شبلیز دنا حدود ۳۰ دقیقه پیاده روی دارد.

منطقه شبلیز در بخش پاتاوه شهرستان دنا قرار دارد. این منطقه در ۸۷ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در شمال شرقی این استان و در ارتفاعات رشته کوههای زاگرس واقع شده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi