جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین پرواز مستقیم یاسوج به مشهد ۱۵ تیرماه برقرار می شود

یاسوج- کرونا نیوز- مدیر فرودگاه یاسوج گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی پارس ایر، پرواز یاسوج – مشهد از روز سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ برقرار می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61874
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

نخستین پرواز مستقیم یاسوج به مشهد ۱۵ تیرماه برقرار می شود

عنایت انصاری فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این پرواز با هواپیمای CRJ ۲۰۰ به ظرفیت ۵۰ نفر انجام می‌شود.
وی افزود: این پرواز روزهای سه شنبه از یاسوج ساعت هشت صبح و از مشهد ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه و روزهای جمعه از یاسوج ساعت هشت و ۳۰ دقیقه و از مشهد ساعت ۱۱ صبح انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه یاسوج بیان کرد: برای کاهش هزینه سفر و رفاه حال مردم کهگیلویه و بویراحمد و استمرار این پرواز، با همکاری یکی از بانک‌های این استان سه میلیون تومان وام قرض الحسنه به زائرانی که از طریق این پرواز عازم مشهد مقدس شوند پرداخت می‌شود.

انصاری عنوان کرد: استمرار این پرواز مشروط به استقبال شهروندان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: می‌طلبد که مردم و مسئولان ضمن اطلاع رسانی ؛ خود نیز سفرهای زیارتی را از طریق این پرواز انجام دهند.

انصاری هزینه بلیط رفت و برگشت پرواز یاسوج- مشهد و بالعکس را ۲ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در صورتی که زائران متقاضی هتل با صبحانه، شام و نهار باشند این هزینه به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در ۲ ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ شاهد افزایش و رشد صد در صدی آمار پرواز – بار- مسافر  درفرودگاه یاسوج بوده ایم .
انصاری فرد افزود:  دو ماهه اول سال جاری تعداد ۵۲  پروا و جابه جایی یک هزار و ۱۰۰ مسافر و ۱۸ تن بار در طی برنامه برنامه های پرواز فرودگاه یاسوج را داشتیم در حالی که دو ما اول سال ۹۹ آمارها صفر بوده است.

محور پاتاوه- دهدشت بزرگترین شاه‌ راه‌های کشور می‌شود
دنبال کنید

به دلیل سقوط هواپیمای مسافربری این استان با ۶۶ سرنشین در سال ۹۶ فرودگاه این استان با فراز و فرودهایی مواجه شد.  

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi