شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کرونای هندی در استان های همجوار کهگیلویه و بویراحمد جولان می دهد

یاسوج- کرونا نیوز- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونای هندی در استان های همجوار همچون خوزستان، هرمزگان، بوشهر و کرمان جولان می دهد و با توجه به مراودات این استان با آن ها، باید مراقب باشیم که وارد پیک بعدی نشویم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61847
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

کرونای هندی در استان های همجوار کهگیلویه و بویراحمد جولان می دهد

به گزارش کرونا نیوز، احد جمالی روز شنبه در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا در یاسوج اظهار داشت: مردم استان در انتخابات اخیر پروتکل های بهداشتی را به طور قابل قبولی رعایت کردند البته در جاهایی هم تذکرات مورد نیاز به افراد خاطی داده شد و در مجموع انتخاباتی سالم برگزار شد.

وی با اشاره به منتخبان انتخابات شورای شهر ها و روستاهای استان و میاندوره ای گچساران و باشت، تاکید کرد: سلامت مردم باید اولویت نخست همه ما باشد و در این باره برگزاری هر نوع برنامه‌ و جشنی مشروط به مجوز از دانشگاه علوم پزشکی استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد تصریح کرد: انتخاباتی امن، پاک در استان برگزار شد و مردم ایران و کهگیلویه و بویراحمد مردانه وارد میدان شدند و نشان دادند همیشه در تنگناها نظام و ولایت را همراهی خواهد کرد.

جمالی ابراز داشت: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برای برگزاری حماسه ای ماندگار در عرصه بودند و بیش از چهار هزار خودرو برای انتخابات در نظر گرفته شده بود.

وی عنوان کرد: حدود پنج هزار نفر عوامل امنیتی و انتظامی و سپاهی در آماده باش صددرصد بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهکیلپیه و بویراحمد گفت: ساعت ۷ صبح فرایند انتخابات در استان آغاز شد و حماسه ای وصف‌ناپذیر در استان رقم خورد که همواره این استان سابقه خوبی در سال های گذشته نیز داشته است.

جمالی بیان کرد: انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد زیبایی‌های خاص خود را دارد و برخی عوامل همچون قومی و ایلی و عشیره ای مطرح می شود که انتخابات در این منطقه را خاص و زیبا می کند.

«لوداب» دور مانده از چشم مسئولان/یک بخش بزرگ با تنها 2 سالن ورزشی
دنبال کنید

وی ادامه داد: برگزاری هر گونه جشنواره در سطح استان باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان انجام گیرد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi