یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه زارعی در خصوص انتخابات 1400

کرونا ؛غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مردم در مجلس شورای اسلامی در پیامی؛ ضمن برشمردن دستاوردهای عظیم حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو از اقشار مختلف مردم بزرگوار، شریف و همیشه در صحنه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون دعوت کرد تا با مشارکت گسترده‌شان در پای صندوق‌های رأی رکورد مشارکت سیاسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61795
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۵۶

کرونا :

بیانیه زارعی در خصوص انتخابات 1400
کرونا ؛غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مردم در مجلس شورای اسلامی در پیامی؛ ضمن برشمردن دستاوردهای عظیم حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو از اقشار مختلف مردم بزرگوار، شریف و همیشه در صحنه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون دعوت کرد تا با مشارکت گسترده‌شان در پای صندوق‌های رأی رکورد مشارکت سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ را از آن خود نمایند.
به گزارش کرونا، متن پیام زارعی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 مردم بزرگوار، شریف و همیشه در صحنه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون
 سلام علیکمبیانیه زارعی در خصوص انتخابات 1400 3
 اینک همه ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار گرفته‌ایم. از یک سو تلاش‌های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مأیوس کردن مردم و عدم مشارکت و از سوی دیگر شرایط داخلی و بین المللی؛ ضرورت حضور پرشور همگان را در این انتخابات می‌طلبد. بدون شک در این مصاف حضور پر شور و تحسین برانگیز ملت بزرگ ایران ان شاء الله برگ زرین دیگری را به افتخارات این مرز و بوم در تاریخ ثبت خواهد کرد. امیدوارم مردان و زنان و جوانان و همه اقشار شما مردم عزیز شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز همانند گذشته در این آزمون بزرگ، رکورد مشارکت سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ را از آن خود نمائید؛ تا انشاءالله زمینه شکل گیری دولتی قوی، کارآمد و مردمی برای قرار گرفتن در کنار مردم و حرکت به سوی پیشرفت، رفاه وآبادانی ایران عزیز فراهم گردد.
 
غلام محمد زارعی
نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی
 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi