پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تدبیرهای لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا در روز انتخابات اندیشیده شد

گچساران – کرونا نیوز – دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت:تدبیرهای لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا در روز بیست و هشتم خرداد هنگام اخذ رای از انتخاب کنندگان اندیشیده شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61783
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

تدبیرهای لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا در روز انتخابات اندیشیده شد

فتاح محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز با اشاره به افزایش زمان اخذ رای به عنوان یکی از برنامه های ستاد انتخابات برای ایجاد امکان فاصله فیزیکی است اظهار داشت:زمان شروع اخذ رای ساعت هفت بامداد یعنی یک ساعت پیش از روال معمول در انتخابات های گذشته  پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: همچنین زمان پایان اخذ رای که در انتخابات های پیشین ساعت ۲۴ بود در انتخابات پیش رو تا ۲ بامداد روز بیست ونهم خرداد در صورت نیاز قابل تمدید است.

دبیرستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش ۱۰درصدی شعبه های اخذ رای از دیگر اقدام ها  برای پیشگیری از انتشار ویروس کروناست که ۹۹۸ شعبه برای انجام انتخابات امسال پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: برای هر یک از شعبه های اخذ رای یک کارشناس بهداشتی  برای نظارت بر روند رعایت دستورالعمل های پیشگیری از ویروس کرونا تعیین و آماده فعالیت هستند.

محمدی ابراز داشت: اقلام بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا مانند ماسک،مایع ضدعفونی کننده و ژل های شست و شو برای حوزه های اخذ رای تامین شده است.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه  وبویراحمد می گوید: حذف استفاده از اثر انگشت برای احراز هویت در انتخابات خرداد ماه استان از برنامه های تحقق رعایت مراقبت های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا در استان است.

محمدی اضافه کرد: استفاده از خودکار شخصی از دیگر راهکارها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در روز اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد است. 

بیش از ۵۵۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال هستند. 

پرداخت ۸۰۵ مورد تسهیلات نوسازی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

در روز بیست و هشتم خرداد امسال همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi