شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد و به این ترتیب شمار قربانیان کرونا در استان به ۶۹۲ نفر رسیده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61732
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

پرویز یزدان پناه روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: هم اینک ۱۴۸ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۵ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۹ هزار و ۱۲۸ مورد گزارش شده است.

یزدان پناه تصریح کرد: از ۳۳۶ جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ۲۴ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و باشت هستند.

وی ادامه داد: از ۱۸۸ نمونه رپید تست حدود ۹ درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهای گچساران، بویراحمد و چرام بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت نمایند تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در بیماری کرونا برسیم .

یزدان پناه ابراز داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها و عدم حضور در مکان های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi