جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغات محیطی و نصب بنر در بویراحمد با مجوز شهرداری ها بلامانع است

یاسوج- کرونا نیوز- فرماندار بویراحمد گفت: تبلیغات محیطی و نصب بنر نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در اماکن عمومی و پر تردد با مجوز شهرداری ها در این شهرستان بلامانع است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61709
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

تبلیغات محیطی و نصب بنر در بویراحمد با مجوز شهرداری ها بلامانع است

مجید احمدی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: رسانه های معاند جمهوری اسلامی با جوسازی مسموم موج سواری خود را بر احساسات مردم نسبت به انتخابات از ماه‌های قبل آغاز کردند.

وی افزود: این مسئله ضرورت زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دوچندان کرده است.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شرایط محدودیت های کرونایی کسب و کار و همچنین شور و نشاط انتخاباتی، به منظور حمایت از صنوف و بالا بردن مشارکت اجتماعی، برخی محدودیت ها در تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد لغو می شوند.

احمدی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونا ایجاد ستاد تبلیغات برای نامزدهای شوراهای اسلامی ممنوع اعلام شد اما از آنجایی که در شرایط کنونی جذب مشارکت در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است تبلیغات محیطی و نصب بنر در اماکن عمومی و پر تردد باید با مجوز شهرداری ها صورت بگیرد و بلامانع است.

وی از نامزدهای شورای اسلامی خواست که با استفاده از روش های نوین تبلیغات و قابلیت های فضای مجازی که امروزه در دسترس همه است، استفاده کنند.

فرماندار بویراحمد ابراز امیدواری کرد که مردم با مشارکت بالا در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات سیاسی مرکز استان بیفزایند.

انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi