سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیش از ۱۳ هزار رای اولی در کهگیلویه وبویراحمد پای صندوق رای می روند

یاسوج – کرونا نیوز – رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ هزار ۹۰۰ نفر رای اولی در این استان برای اولین بار پای صندوق رای خواهند رفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61663
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

بیش از ۱۳ هزار رای اولی در کهگیلویه وبویراحمد پای صندوق رای می روند

احمد جمالی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: از جمعیت بیش از ۷۱۳ هزار نفری این استان بیش از ۵۵۰ هزار نفر در انتخابات۲۸ خرداد ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند.

وی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری برای انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، روستا و عشایر اندیشیده شده است.

جمالی افزود: این انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا  برگزار خواهد شود. عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ هزار نفر اعلام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد: برای مناطق سخت گذر و کوهستانی استان علاوه بر تامین خودروهای کمک دار ،۲ فروند بالگرد تامین خواهد شد.

جمالی اضافه کرد: در سه شهر استان شامل یاسوج، دوگنبدان و باشت انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت حساسیت لازم در خصوص امنیت ،سرعت و دقت در برگزاری انتخابات در این حوزه ها نیز انجام شده است.

جمالی افزود: یک هزار شعبه اخذ رای در استان برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته که این تعداد به منظور پیشگیری از کرونا بیش از ۱۴ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ،ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای شهرستانهای گچساران و باشت در ۲۸خرداد ماه جاری همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi