پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جلیلی: شکوفایی اقتصاد ایران نیازمند اراده و برنامه ریزی است

یاسوج – کرونا نیوز – نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت و توانمندی اقتصادی استانهای مختلف کشور گفت: اراده و برنامه ریزی درست در استفاده از این ظرفیت ها می توانند در بازه زمانی کوتاه باعث شکوفایی اقتصاد کشور شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61590
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

جلیلی: شکوفایی اقتصاد ایران نیازمند اراده و برنامه ریزی است

به گزارش کرونا نیوز، سعید جلیلی روز جمعه در گفت‌ وگوی ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با مردم استان کهگیلویه وبویراحمد که از طریق شبکه استانی دنا پخش شد، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در عرصه های مختلف بخصوص جنگ هشت ساله دفاع مقدس پیشگام و بهترین فرزندان خودرا  در دفاع از مرزهای کشور و کیان انقلاب اسلامی از دست داد.

وی بیان کرد: تاریخ هیچگاه حماسه چهارم تیرماه ۶۷ حماسه پد خندق،  حماسه گردان حضرت رسول، حماسه گردان امام علی و حماسه گردان شهدا را فراموش نخواهد کرد که  این استان در یک روز ۸۷ عزیز خود را تقدیم اسلام کرده است.

جلیلی افزود: نیاید این حماسه هرگز فراموش شود و باید بزرگداشت این حماسه چنان برپا شود که همه مردم ایران به این عظمت و به این شکوه سربلندی جوانان استان در دفاع از آرمانهای کشور افتخار کنند.

وی افزود: ما امروز در آستانه یک انتخاب هستیم انتخاب اینکه کشور را به شکل حداقلی بشکل روزمره و ابتدایی بخواهیم مسیرش را ادامه بدهیم یا اینکه ادامه مسیر پیشرفت بویژه در چهارسال آینده منجر به پیشرفت و شکوفایی شود.

جلیلی اضافه کرد: مردم عزیز کهگیلویه وبویراحمد که در سالهای گذشته توانمندی های خود در عرصه های مختلف را به نحو احسن نشان دادند می تواند در چهارسال آینده با مشارکت حداکثری  حماسه های جدید و جهش های بزرگ خلق کنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: لازمه خلق حماسه از سوی جوانان که شکوفایی اقتصادی را به دنبال خواهد داشت اراده و برنامه است.

جلیلی تصریح کرد: می توان با این ۲ برنامه  حماسه های زیادی در زمینه های مختلف برای شکوفایی ایران اسلامی خلق کرد.

داریوش یزدی :از شهر باران شناخت خوبی داریم
دنبال کنید

وی افزود: در هشت سال گذشته ایده «دولت سایه» را مطرح کردیم، به این معنا که مردم تحولات کشور، استان، شهر و روستا را سایه به سایه دنبال کرده و نسبت به آن بی تفاوت نباشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سرکشی خود از استان کهگیلویه وبویراحمد ازجمله چرام، گچسارن، بهمئی و یاسوج گفت: این استان با داشتن  ظرفیت های مختلف طبیعی، جنگلی، نفت و گاز، معادن و روستایی نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی کشور دارد.

وی تاکید کرد: استانی که ۲۵ درصد انرژی ، ۱۰ درصد منابع آبی و جنگلی کشور را دارد یک ظرفیت بی بدلیل برای توسعه و پیشرفت است.

جلیلی ادامه داد: کهگلویه وبویراحمد با توجه به این ظرفیت ها در کنار نیروی انسانی توانمندی که دارد می تواند کانون توسعه و پیشرفت ایران باشد.

وی اضافه کرد: دولتمردان می تواند با مشارکت دادن مردم از این ظرفیت ها به نحو احسن برای شکوفایی اقتصادی مناطق کم برخودار و محروم استفاده کنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: نیاز است استعدادهای انسانی استان کهگیلویه وبویراحمد از سوی مسئولان بدرستی شناسایی و در زمینه های مختلف استفاده شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi