جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح ملی «بهارانه کتاب» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی «بهارانه کتاب» همزمان با سراسر کشور از امروز دوشنبه در این استان آغاز شد و تا ۲۴ خردادماه ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61463
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

طرح ملی «بهارانه کتاب» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 

محمدعلی پیرسبزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد به منظور رونق بخشیدن هر چه بیشتر به بازار کتاب و ترویج روزافزون فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین مردم تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌ های سراسر کشور به طور مستقیم به خریداران پرداخت می ‌کند. 

وی افزود: بر اساس طرح ملی «بهارانه کتاب» کتابفروشی‌ های دارای شرایط لازم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد پس از نام نویسی در سایت ملی tarh.ketab.ir می‌ توانند کتاب‌ های خود را که با شرایط تعیین شده در طرح مطابقت داشته باشد به مخاطبان عرضه کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مؤسسه خانه کتاب ایران نیز به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروشی‌ های کشور و این استان پرداخت خواهد کرد. 

پیرسبزی عنوان کرد: سقف مجاز خرید کتاب در طرح ملی «بهارانه کتاب» برای هر خریدار در کشور و کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۲ میلیون ریال است.  

وی ابراز داشت: خریداران در کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند از ١٧ تا ۲۴ خردادماه امسال با مراجعه به کتابفروشی ‌های عضو طرح ملی «بهارانه کتاب» در این استان کتاب های مورد نظر خود را دریافت کنند. 

پیرسبزی گفت: کتاب ‌های عرضه شده در طرح ملی «بهارانه کتاب» در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی بوده و با یارانه ٢٠ درصدی قابل خریداری هستند. 

وی اظهار داشت: اسامی و مشخصات کتابفروشی ‌های عضو طرح ملی «بهارانه کتاب» به تفکیک هر استان بر روی سایت ملی tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi