جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه خاصی به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد در تخصیص اعتبارات شود 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه خاصی به حوزه فرهنگ و هنر این استان در زمینه تخصیص اعتبارات در سال جاری شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61451
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

توجه خاصی به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد در تخصیص اعتبارات شود 

محمدعلی پیرسبزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: مسؤولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته اعتبارات لازم را به حوزه فرهنگ و هنر این استان اختصاص داده اند. 

وی افزود: انتظار می رود که این روند مطلوب و مناسب در سال جاری و سال های آینده نیز در کهگیلویه و بویراحمد با جدیت ادامه داشته باشد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشد، ترقی و توسعه همه جانبه کشور و این استان بدون توجه به حوزه فرهنگ و هنر تحقق نخواهد یافت. 

پیرسبزی عنوان کرد: با وجود اعتبارات نامطلوب فرهنگی و هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر و محدودیت های ناشی از بیماری کرونا تاکنون فعالیت های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر این استان انجام شده است. 

وی ابراز داشت: چنانچه حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اعتبارات مورد حمایت جدی تر قرار گیرد می تواند در سال های آینده بیش از پیش در کشور مطرح شود. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi