جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را مایوس‌ تر می‌کنند

گچساران- کرونا نیوز- امام جمعه دوگنبدان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس تر خواهد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61406
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را مایوس‌ تر می‌کنند

به گزارش کرونا نیوز، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران  افزود:  مردم با حضور پرشور و حداکثری  در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد به

دشمنان نشان خواهند داد که ملت ایران با وجود همه مشکلاتی که دارند پای عهدشان با نظام و انقلاب هستند.

وی بیان کرد: در صورتی که قوانین الهی اجرا شود اختلاس، رانت خواری، ویژه خواری و بی عدالتی جایی در حکومت اسلامی نخواهد داشت.

حجازی ادامه داد: امروز دشمن بیشتر از همیشه کینه و دسیسه می کند و می خواهد مردم را برای شرکت در انتخابات دلسرد و نا امید کنند.

وی گفت: با انتخاب اصلح نیز مشکلات کشورمان برطرف خواهد شد، در زمینه انتخابات همه باید مبلغ شویم تا دشمنان نظام و انقلاب بیش از  گذشته ناامید شود.

وی افزود:حضرت امام (ره) در زمان ستم شاهی پهلوی ایشان ذره ای ترس و هراس به دلشان راه ندادند و با صلابت و محکم پای آرمان ها و اهداف انقلاب و اسلام ایستادند.

امام جمعه دوگنبدان تصریح کرد: دوران طاغوت مردم هیچ اطلاع و آگاهی از امورات نداشتند و اما با پیروزی انقلاب مردم خودشان را در سرنوشت خودشان سهیم می دانند.

وی ابراز کرد: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است که در مقابل هیچ قدرتی جز خدا سر تسلیم فرود نیاورد. 

حجازی تصریح کرد:  رسمی شدن مرجعیت امام راحل، مستحکم شدن همدلی بین مردم و روشن شدن ماهیت رژیم پهلوی از مهمترین دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد بود.

وی گفت: حادثه ۱۵ خرداد با تمام تلخ ها و دشواری ها به دلیل این که سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ است همواره در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

دردسرهای ثبت‌ نشدن آمار اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد/ برخی ادارات دست روی دست گذاشته‌اند!
دنبال کنید

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi