جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت در انتخابات یکی از راهکارهای صیانت از انقلاب است 

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال یکی از راهکارهای مهم برای صیانت، حراست، حفاظت و پاسداری از نظام و انقلاب است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61392
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

شرکت در انتخابات یکی از راهکارهای صیانت از انقلاب است 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: حضور در پای صندوق های اخذ رأی موجب قدرت بخشیدن روزافزون به نظام، انقلاب و کشور می شود. 

وی افزود: دشمنان به دنبال دلسرد کردن ملت ایران برای حضور اندک در انتخابات پیش رو هستند و در این زمینه نیز از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی کنند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد همیشه در صحنه بوده و خواهند بود و به کوری چشم دشمنان در انتخابات پیش رو نیز اینگونه است. 

آیت الله حسینی با تسلیت ۱۴ و ۱۵ خردادماه، عنوان کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که دین، معنویت و اخلاق اسلامی را جهانی کرد و به مسلمانان جهان و ملت ایران عزت، شکوه و عظمت بخشید. 

وی ابراز داشت: ملت ایران هم اینک در اوج استقلال، شرافت، آزادگی و اقتدار است حال آنکه در دوران رژیم پهلوی هیچ اختیاری از خود نداشته و مستعمره بیگانگان بودند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ایران تاکنون ضربه های مهلکی بر پیکر آمریکای جنایتکار وارد کرده و هیمنه پوشالی آن را درهم شکسته است. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: پیشرفت های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران رژیم پهلوی نیست. 

وی با اشاره به سالروز آغاز زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، افزود: معظم له به عنوان ذخیره نظام توانسته در ۳۲ سال اخیر کشتی انقلاب را در توفان ها و گردنه های دشوار به نحو مطلوب هدایت کند. 

امام جمعه یاسوج : دولت، برغم تلاش های دشمن قوی تر گام برمی دارد
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi