شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۰ مقاله علمی دانشمند کهگیلویه و بویراحمد در مجلات دنیا منتشر شد 

یاسوج- کرونا نیوز- معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد  گفت: تاکنون ۵۰ مقاله علمی پروفسور حسین صادقی منصورخانی از دانشمندان این استان در مجلات معتبر دنیا منتشر شده است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61370
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

۵۰ مقاله علمی دانشمند کهگیلویه و بویراحمد در مجلات دنیا منتشر شد 

شهین تاج آرامش در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: برخی از تحقیقات و پژوهش های علمی پروفسور صادقی شامل بررسی اثرات ضدالتهاب داروهای ضدافسردگی، بررسی تأثیر گیاه علف چشمه (بَکَلو) بر التهاب و پارامترهای اکسیداتیو در بیماران همودیالیزی، بررسی اثرات مفید گیاه سنبله کرک دار (اُو لیله) و علف چشمه (بَکَلو) بر کبد و کلیه در مدل‌ های حیوانی و بررسی سمی نبودن میوه بلوط در مدل‌ های حیوانی است. 

وی افزود: پروفسور صادقی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد است.   

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروفسور صادقی یکی از پژوهشگران و فناوران عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی این استان است. 

آرامش عنوان کرد: پروفسور صادقی با کسب ۱۵ رأی مثبت (تمام آرا) از هیأت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان جوان ‌ترین استادتمام این دانشگاه انتخاب و معرفی شد. 

وی ابراز داشت: این پروفسور کهگیلویه و بویراحمدی اوایل امسال به عنوان استاد نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی اسنان معرفی و تجلیل شد. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi