پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کرونا جان ۳ بیمار مبتلا به کرونا را در کهگیلویه و بویراحمد گرفت

یاسوج- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت سه بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷۷ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61354
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۳

کرونا :

کرونا جان ۳ بیمار مبتلا به کرونا را در کهگیلویه و بویراحمد گرفت

پرویز یزدان پناه عصر چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۹۱ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای  کهگیلویه و بویراحمد بستری که از این تعداد ۹۶ نفر مبتلای قطعی و ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه درمان هستند.

وی افزود: از مجموع  ۳۰۹ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت به ترتیب در شهرستان های  بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ضروری است در این شرایط حساس و ناپایدار از هر گونه دید و بازدید و مسافرت غیر ضروری خودداری شود.

یزدان پناه عنوان کرد: دورهمی ها و تجمعات نقش مهمی در انتقال  کرونا داشته است و  رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون افراد واحد شرایط می تواند کمک به کنترل این بیماری کند.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود خودروها و مسافرهای غیربومی به استان تاکید کرد: از امروز ساعت ۱۲ همزمان با سراسر کشور تا روز ۱۷ خرداد ساعت ۱۲ ظهر طرح ممنوعیت ترددها به استان را خواهیم داشت و باید این طرح در شهرهای یاسوج و شهرستان دنا به علت آب و هوای خوب با جدیت خاصی اجرا شود.
هم اکنون شهرستان های بویراحمد،گچساران و مارگون در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi