سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

طرح محدودیت‌ تردد در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این طرح از  ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد اجرا می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61317
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

طرح محدودیت‌ تردد در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

به گزارش کرونا نیوز؛سرهنگ بهنام ویسی پور سه شنبه شب در این باره اظهار داشت: برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا اعمال محدودیت‌های تردد همزمان با سراسر کشور در محورهای مواصلاتی استان اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای طرح محدودیت های تردد را کنترل خودروها با پلاک شخصی و غیربومی در محورهای ورودی تمامی شهرهای استان دانست و افزود: این طرح از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه خواهد داشت.

سرهنگ ویسی پور تصریح کرد: رویکرد پلیس در مرحله اول اجرای این طرح تذکر و ارشاد مردم و در مرحله بعد برگشت خودرو ها با پلاک غیر بومی می باشد و چنانچه با سماجت و خودداری افراد مواجهه شویم اعمال قانون به عنوان آخرین چاره کار اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کلیه دوربین های جاده ای سطح استان فعال و پلاک های غیر بومی را مورد پایش قرار خواهند داد و از طریق همین دوربین‌های سرعت‌سنج اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ ویسی پور بیان کرد: تمامی وسایل نقلیه باری و مسافری که در امر جابه جایی کالا و مسافر در خدمت‌رسانی به مردم فعالیت دارند از طرح محدودیت های کرونایی مستثنی هستند.

 رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی از سال گذشته تاکنون تشکر و قدردانی کرد و از شهروندان خواست که از تردد ها و سفرهای غیر ضرور اکیداً خودداری کنند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi