جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۵۲۸ واحد مسکونی مسکن ملی در گچساران ساخته می شود

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۲۸ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان گچساران برای متقاضیان واجد شرایط این طرح پیش بینی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61209
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

۵۲۸ واحد مسکونی مسکن ملی در گچساران ساخته می شود

پژمان نیک اقبال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی در ۲ مرحله و در زمینی به مساحت ۶۸ هزار متر مربع ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۴۳۴ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان گچساران حساب بانکی افتتاح شده است  افزود: ۲ هزار و ۱۵۹ نفر در شهر دوگنبدان در طرح اقدام ملی مسکن در مناطق مختلف استان نام نویسی کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:میانگین پیشرفت کاری طرح اقدام ملی مسکن در شهر دوگنبدان بیش از۲۵درصداست.

نیک اقبالی عنوان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در گچساران تاکنون ۲۸۵میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال سهم آورده خود را پرداخت کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد سرجمع سهم آورده متقاضیان طرح مسکن ملی در گچساران را ۳۵۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان گچساران باید ۶۸میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال باقیماند سهم آورده خود را پرداخت کنند.

نیک اقبالی زیر بنای هر واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن را بین ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: تسهیلات بانکی هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد است.

وی با بیان اینکه آورده هر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن علی الحساب ۳۰ درصد برآورد شده است اضافه کرد: براساس ابلاغ جدید وزارت راه و شهرسازی ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای دهک اول، دوم و سوم این طرح تصویب شده است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi