پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در جاده یاسوج به شیراز کشف شد

یاسوج- کرونا نیوز- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد و مأموران انتظامی شهرستان سپیدان از استان فارس ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و ۴۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61199
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

۱۵۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در جاده یاسوج به شیراز کشف شد

سردار کیقباد مصطفایی روز شنبه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام یک قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو پارس از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان های جنوب غربی مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع مأموران انتظامی شهرستان سپیدان با ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد، خودرو در جاده ارتباطی شیراز به یاسوج شناسایی و توقیف شد.

سردار مصطفایی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور۱۵۴ کیلو مواد افیونی شامل: ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و ۴۷ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط و متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سردار مصطفایی ضمن قدردانی از اقدام و همکاری و تعامل به موقع ماموران پلیس شهرستان سپیدان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست: هر گونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سال ۹۷ پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده‌های ارتباطی استان و عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها کشف و ضبط شد و این رقم در سال ۹۸ به حدود ۶ تن انواع مواد مخدر در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد رسید .

تحول در فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد/چند اقدام نوآورانه و گلایه مدیرکل از یک خلأ بزرگ
دنبال کنید

 آمار ها نشان می دهد که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک است.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi