سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

انتخابات شکوهمند ضامن مشروعیت نظام است

یاسوج- کرونا نیوز- خطیب نماز جمعه یاسوج گفت: انتخابات شکوهمند ضامن مشروعیت نظام است و حضور باشکوه ملت در عرصه‌های حساس سیاسی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61172
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

انتخابات شکوهمند ضامن مشروعیت نظام است

به گزارش کرونا نیوز،حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز جمعه در خطبه های سیاسی و عبادی جمعه شهر یاسوج اظهار داشت: شورای نگهبان در بحث رد صلاحیت ها، بر اساس وظیفه قانونی خود عمل کرده، اما رفتار هیجانی و احساسی برخی از نامزدهای احراز صلاحیت نشده نسبت به تصمیم گیری این نهاد انقلابی موجبات بدبینی و سو استفاده دشمنان  می شود.
وی افزود:حرکت و منش انقلابی رد صلاحیت شدگانی که به اقدام شورای نگهبان تمکین، و جامعه را به آرامش و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرده اند الگو و قابل تقدیر است.

خطیب جمعه یاسوج بیان کرد:رمز تداوم نهضت انقلابی ایران ارداه و مشارکت مردم در تصمیم گیری‌های کلان است و همین حضور باشکوه ملت در عرصه‌های حساس سیاسی نقشه و توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به هفتم خرداد ۵۹ سالروز گشایش اولین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد:قانون گذاری و نظارت ۲ وظیفه مهم و ذاتی مجلس شورای اسلامی  است که نمایندگان این نهاد باید در  تحقق این اهداف حرکت کنند.

وی ابراز داشت: نماینده مجلس به عنوان وکیل مردم نباید منافع ملی و مصالح حوزه انتخابیه را فدای منافع شخصی؛ قومی و حزبی کند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد:دخالت نمایندگان مجلس در امور قوه  مجریه از  آفت‌های مدیریت کشور است.

وی افزود:نماینده‌ای که با دولت معامله می‌کند و مسئولی را با اصرار در مقامی منصوب می‌کند به فکر حل مشکلات مردم نیست بلکه به دنبال تحقق اهداف و منافع شخصی است.
وی ادامه داد: این نوع مدیریت سفارشی ضربه‌ای به برنامه ریزی ها، تصمیم گیری‌ها و مدیریت کلان کشور وارد می‌کند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi