پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کوتاه از شهرستان های گچساران و باشت

گچساران – کرونا نیوز -مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:چهار کارخانه شن و ماسه در شهرستان های گچساران و باشت به پرداخت سه میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61131
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

اخبار کوتاه از شهرستان های گچساران  و باشت

براتعلی صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص افزایش قیمت بی رویه و خودسرانه شن و ماسه در شهرستان های گچساران و باشت و به تبع آن نارضایتی عمومی و گزارش ها و شکایات مردمی از قیمت این محصولات در کارخانه های تولیدی، تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صمت، در قالب گشت مشترک ویژه نسبت به رصد و بازرسی میدانی واحدهای مربوطه اقدام کردند.
وی افزود: در این راستا برخی واحدها از انجام وظایف قانونی در خصوص ارائه و توزیع شن و ماسه و سایر محصولات خودداری و برخی با قیمت مازاد بر تعرفه و غیر مصوب اقدام به فروش می کردند.
صالحی ابراز داشت: شعبه اول تجدید نظر تعزیرات استان با احضار متصدیان این واحدها و تحقیقات درباره این موضوع انجام و نهایت مشخص شد که شن و ماسه های فروخته شده توسط این افراد بالاتر از نرخ مصوب بوده است.

کشف ۲تن چوب قاچاق 

فرمانده انتظامی گچساران از کشف  ۲ تن   چوب  قاچاق درمحور مواصلاتی شیراز  به گچساران توسط پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر   خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت:  در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر  شهرستان گچساران  ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند .

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو  وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها ۲ تن  چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گچساران  اظهار داشت: دراین زمینه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.                              
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این سرمایه های خدادادی مبارزه و برخورد قانونی  با این اخلالگران  در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم خواست هرگونه اطلاعاتی در این زمینه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام درگذشت حجت السلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران را تسلیت گفتند
دنبال کنید

اهدای هنرکارت به هنرمندان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: ۶ نفر از هنرمندان،اصحاب فرهنگ و هنراین شهرستان هنرکارت دریافت کردند. 

سید علی حسینی عنوان کرد: هم اکنون ۱۰۰ هنرمند در رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: ۳۰ هنرمند باشتی عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

حسینی ابراز داشت: شاهنامه خوانی، خوشنویسی، فرهنگ و هنر، خبرنگاران، هنرهای تجسمی و شعر وادب از جمله انجمن های فعال در باشت است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi