شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار کوتاه از شهرستان های گچساران و باشت

گچساران – کرونا نیوز -مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:چهار کارخانه شن و ماسه در شهرستان های گچساران و باشت به پرداخت سه میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61131
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

اخبار کوتاه از شهرستان های گچساران  و باشت

براتعلی صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص افزایش قیمت بی رویه و خودسرانه شن و ماسه در شهرستان های گچساران و باشت و به تبع آن نارضایتی عمومی و گزارش ها و شکایات مردمی از قیمت این محصولات در کارخانه های تولیدی، تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صمت، در قالب گشت مشترک ویژه نسبت به رصد و بازرسی میدانی واحدهای مربوطه اقدام کردند.
وی افزود: در این راستا برخی واحدها از انجام وظایف قانونی در خصوص ارائه و توزیع شن و ماسه و سایر محصولات خودداری و برخی با قیمت مازاد بر تعرفه و غیر مصوب اقدام به فروش می کردند.
صالحی ابراز داشت: شعبه اول تجدید نظر تعزیرات استان با احضار متصدیان این واحدها و تحقیقات درباره این موضوع انجام و نهایت مشخص شد که شن و ماسه های فروخته شده توسط این افراد بالاتر از نرخ مصوب بوده است.

کشف ۲تن چوب قاچاق 

فرمانده انتظامی گچساران از کشف  ۲ تن   چوب  قاچاق درمحور مواصلاتی شیراز  به گچساران توسط پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر   خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت:  در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر  شهرستان گچساران  ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند .

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو  وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها ۲ تن  چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گچساران  اظهار داشت: دراین زمینه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.                              
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این سرمایه های خدادادی مبارزه و برخورد قانونی  با این اخلالگران  در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم خواست هرگونه اطلاعاتی در این زمینه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دلیل اصلی قطعی مکرر برق در یاسوج اعلام شد
دنبال کنید

اهدای هنرکارت به هنرمندان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: ۶ نفر از هنرمندان،اصحاب فرهنگ و هنراین شهرستان هنرکارت دریافت کردند. 

سید علی حسینی عنوان کرد: هم اکنون ۱۰۰ هنرمند در رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: ۳۰ هنرمند باشتی عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

حسینی ابراز داشت: شاهنامه خوانی، خوشنویسی، فرهنگ و هنر، خبرنگاران، هنرهای تجسمی و شعر وادب از جمله انجمن های فعال در باشت است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi