دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخابات ضامن امنیت و تقویت کشور است 

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: انتخابات ضامن امنیت و تقویت کشور و مایه آبروی نظام و انقلاب اسلامی است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60919
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

انتخابات ضامن امنیت و تقویت کشور است 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: بر همین اساس حضور گسترده در انتخابات پیش رو که روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود وظیفه شرعی همگان است. 

وی به دوم خردادماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سپاه یکی از نهادهای مهمی بود که پس از پیروزی انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس و راه اندازی شد.  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر، ارزشمند و پرافتخار است.  

آیت الله حسینی عنوان کرد: جبهه مقاومت به برکت سپاه قدس پیروزی‌ های مهم و چشمگیری را تاکنون کسب کرده است. 

وی به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) اشاره کرد و ابراز داشت: این بانوی بزرگوار شخصیت ممتازی بود که پیامبر گرامی اسلام (ص) را در امر مهم رسالت یاری داد. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی در جنگ ۱۱ روزه با تمامی تجهیزات به ملت مظلوم فلسطین حمله کرد و در حالی که کشورهای غربی آن را حمایت می ‌کردند اما برای نخستین بار بدون هیچ پیش شرطی آتش ‌بس را پذیرفت. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: این شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت نشان می دهد که غربی ها و به ویژه آمریکا چیزی به نام حقوق بشر نمی ‌فهمند و سازمان ملل نیز نمی‌ تواند در این زمینه اظهار نظر کند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi