پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک‌هزار کارگاه صنعتی در کشور ایجاد می شود

یاسوج- کرونا نیوز- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امسال یک‌هزار کارگاه صنعتی با اولویت شرکت های دانش بنیان که داخلی سازی را افزایش می دهند، ایجاد خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60905
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۰۶

کرونا :

یک‌هزار کارگاه صنعتی در کشور ایجاد می شود

به گزارش کرونا نیوز، علی رسولیان روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی ساخت مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی یاسوج ۳ اظهار داشت: بهترین مکان ها در استان های مختلف برای اجرای این کارگاه ها انتخاب می شود زیرا که این واحد ها محصولات متفاوت تولید می کنند و آلاینده نیستند.

وی افزود: امسال ۴۰۰ هکتار زمینه از دست افراد غیر فعال که تنها زمین ها را تصاحب کرده اند گرفته می شود و دست دلالان در نواحی و شهرک های صنعتی کوتاه خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: این زمین ها هم در اختیار واحد های دانش بنیان قرار می گیرد تا با توجه به شعار امسال تولید پشتیبانی و مانع زدایی سرمایه گذاری و کار در استان افزایش یابد.

رسولیان ابراز داشت: از مجموع ۱۰۰۰ واحد صنعتی که امسال در کشور ایجاد خواهند شد تعداد ۲۰‌ واحد در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویر احمد نیز گفت: امروز در راستای تفاهم نامه استانداری و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران کلنگ ۴ واحد به نمایندگی از ۲۰ واحد صنعتی دیگر به زمین زده شد.

سیدهاشم موسوی افزود: اعتبار مورد نیاز این چهار مورد ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که  ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری خواهند رسید.

وی تاکید کرد: پیمانکار این ۴ کارگاه مشخص شده است و عملیاتی اجرایی آن ها از فردا آغاز می شود. 

با پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار استان، معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی کشور برای احیای مسئولیت اجتماعی شرکت ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی و انعقاد تفاهم نامه در راستای حمایت از توسعه زیر ساخت های صنعتی استان به استان کهگیلویه و بویراحمد به استان سفر کرده است.

یادواره شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد
دنبال کنید

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi