شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملکرد کهگیلویه وبویراحمددر زمینه احیای واحدهای صنعتی ۶برابر کشور است

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آخرین بررسی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عملکرد استان در زمینه احیای واحدهای صنعتی ۶ برابر میانگین کشور است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60875
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

عملکرد کهگیلویه وبویراحمددر زمینه احیای واحدهای صنعتی ۶برابر کشور است

حسین کلانتری عصر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان از اعتبارات در اختیار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای توسعه نواحی صنعتی این استان هزینه شد.

وی افزود:  تفاهم نامه توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی و عرصه های صنعتی با هم افزایی در تخصیص اعتبارات استانی و اعتبارات کشوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران امضا شده و این نواحی به لحاظ زیرساختی توسعه می یابند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین تفاهم نامه به ظرفیت رسانی ۸ واحد تولیدی در سطح استان کهگیلوبه و بویراحمد شامل سیمان مارگون، سیمان یاسوج، پتروشیمی گچساران، پتروشیمی دهدشت، آجر دهدشت، سینره، … مبادله شد.

کلانتری تصریح کرد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و تولید در برخی مناطق محروم استان بدون دریافت هیچ گونه وجهی زمین در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: امسال با توجه به شعار سال مشوق های خوبی از سوی دولت برای تولید و ارائه تسهیلات مطلوب به سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تلاش دولت در ماه های آخر فعالیت جدی است و منابع مورد نیاز ابلاغ و یا تخصیص می یابند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi