جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورود خودروهای غیربومی در آخر هفته ها به کهگیلویه ‌و بویراحمدممنوع شد

یاسوج- کرونا نیوز- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد گفت: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته تا برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان، به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در استان ممنوع است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60718
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

ورود خودروهای غیربومی در آخر هفته ها به کهگیلویه ‌و بویراحمدممنوع شد

به گزارش کرونا نیوز، احد جمالی روز شنبه در نشست استانی ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حاکمیت تبلیغات با توجه به شرایط کرونایی در دست فضای مجازی است.

وی به داوطلبان و طرفداران آن ها در انتخابات ۱۴۰۰ توصیه کرد که به خاطر حفظ سلامت خود و جامعه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند در غیر این صورت با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از برکات ماه رمضان کنترل بیماری کرونا در پیک چهارم و خطرناک آن بود که با همکاری و همدلی مردم شیوع کرونا روند نزولی پیدا کرده است.

جمالی ابراز داشت: البته ویروس کرونا از نوع هندی و آفریقایی در استان هرمزگان مشاهده شده که این گزارش ها حاکی از آن است که باید همچنان رعایت پروتکل ها به عنوان یک وظیفه ملی، دینی و انسانی مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با پیگیری های استاندار موضوع کمبود دارو ( رمدسیور) در استان رفع خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بر اساس رنگ بندی های شهر های کرونایی، شهر با وضعیت قرمز در این استان وجود ندارد.

جمالی ابراز داشت: بر اساس گزارش های دانشگاه علوم پزشکی استان وضعیت شهرستان مارگون از لحاظ بیماری کرونا مناسب نیست که باید با تلاش متولیان حوزه بهداشت و فرماندار تدابیر لازم برای کاهش بیماری در این شهرستان اندیشیده شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi