جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب قدرت بخشیدن به نظام می شود 

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تبریک فرارسیدن عید فطر، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال موجب قدرت بخشیدن هر چه بیشتر به نظام و مأیوس شدن دشمنان می شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60624
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب قدرت بخشیدن به نظام می شود 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز عید فطر یاسوج اظهار داشت: انتخابات یکی از ویژگی های منحصر به فرد و مهم نظام از اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون است. 

وی افزود: ملت ایران بیش از چهار دهه است که با شرکت در صحنه های انتخاباتی مختلف نظر خود را در مدیریت های خُرد و کلان کشور اعمال می کنند.    

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: راز اقتدار و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی همین حضور ملت ایران در صحنه ها و عرصه های مختلف از جمله انتخابات است. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: برخی افراد احساس مسؤولیت اجتماعی کرده و به عنوان نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری شرکت می کنند. 

وی ابراز داشت: نامزدهای انتخاباتی باید شرایط لازم را داشته باشند و بر همین اساس نیز مراجع ذیصلاح صلاحیت و شایستگی آنها را بررسی می کنند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: چنانچه صلاحیت عده ای از نامزدهای انتخاباتی احراز نشد باید تسلیم قانون بوده و چنین موضوعی را بپذیرند زیرا مسؤولان مراجع ذیصلاح منافع و مصالح کشور، مردم و نظام را در نظر می گیرند. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند که حضور ملت ایران در انتخابات پیش رو کمرنگ شود و در این زمینه نیز از هیچ توطئه ای دریغ نخواهند کرد.   

وی افزود: همگان تکلیف دارند که با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو از عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع کنند. 

تغییر در آموزش و پرورش چاروسا
دنبال کنید

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به حادثه تروریستی چند روز قبل در کشور افغانستان و شهادت ۸۵ دانش آموز دختر، بیان کرد: ۲۰۰ دانش آموز دختر افغان نیز در این جنایت ضدبشری زخمی شدند. 

آیت الله حسینی با محکومیت این حادثه تروریستی، عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از عاملان این جنایت انسانی حمایت همه جانبه کرده اند. 

وی ابراز داشت: بمباران غزه و حمله به مسجدالاقصی نیز جنایت دیگری است که در روزهای اخیر و در سایه سکوت مجامع بین المللی اتفاق افتاد. 

آیت الله حسینی گفت: بروز این ۲ جنایت انسانی از نتایج عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی خائن با رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی است. 

وی اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب موازنه قدرت به نفع جبهه اسلام و مقاومت شکل گرفته به طوری که فلسطین توانست شهرهای مختلف رژیم صهیونیستی را موشک باران کند. 

آیت االله حسینی افزود: رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی ضروری است زیرا تلفات انسانی و خسارت های اقتصادی بیماری کرونا روز به روز در حال گسترش است. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi