جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تقویم اجرایی حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقویم اجرایی حوزه فرهنگ و هنر این استان برای بازه زمانی ۶ ماه نخست امسال تهیه و تدوین شده است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60251
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

تقویم اجرایی حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد 

محمدعلی پیرسبزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این تقویم با محوریت استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی تا زمان بهبود شرایط کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد. 

وی افزود: شرایط کرونایی تا حد قابل ملاحظه ای تأثیر منفی بر روی فعالیت های فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد از اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون داشته است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این در حالی است که با وجود شرایط کرونایی بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سال ۱۳۹۹ از سوی این اداره کل در نقاط مختلف استان اجرا شد. 

پیرسبزی عنوان کرد: نکته مهم و قابل توجه آن است که نمود فعالیت های فرهنگی و هنری اجرا شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در طول سال همواره بر پایه مخاطب محوری است.   

وی ابراز داشت: بیش از ۵۰ فعالیت فرهنگی و هنری در ماه رمضان امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شد که همگی آنها نیز در حال اجرا هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi