سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

پاسداشت روز قدس به معنای بیداری مسلمانان در مقابل توطئه های دشمنان است

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: پاسداشت روز جهانی قدس به معنای بیداری مسلمانان در مقابل توطئه های شوم دشمنان، استکبار، استعمار و رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60231
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

پاسداشت روز قدس به معنای بیداری مسلمانان در مقابل توطئه های دشمنان است

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی روز جهانی قدس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: باید سطح هوشیاری مسلمانان نسبت به جنایت های ضدبشری رژیم صهیونیستی افزایش یابد. 

وی افزود: برخی کشورهای عربی دست صلح و دوستی ذلت بار به سران رژیم صهیونیستی داده و تسلیم توطئه ها و قدرت این رژیم شده اند که یک حرکت خطرناک است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: چنانچه مسلمانان تسلیم رژیم صهیونیستی شوند فجایع بزرگی اتفاق می افتد و روز جهانی قدس نیز باید به هر نحو ممکن در کشورهای اسلامی، ایران و استان گرامی داشته شود زیرا روز خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان است. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: قدس به عنوان ناموس سیاسی و عبادی جهان اسلام هم اینک در چنگال رژیم صهیونیستی است و هیچ مسلمان باغیرتی نیز نباید این موضوع را تحمل کند. 

وی ابراز داشت: سران رژیم صهیونیستی نقشه شوم از نیل تا فرات را در سر دارند و داعش نیز پیاده نظام این رژیم برای اجرای چنین نقشه ای بود. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: داعش علاوه بر ویران کردن بسیاری از کشورهای اسلامی اقدام به هموار کردن مسیر برای ارتکاب انواع جنایت ها علیه مسلمانان از سوی رژیم صهیونیستی کرد. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: بدلیل شرایط کرونایی باید از دیگر روش ها برای پاسداشت روز جهانی قدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد و جلوگیری از فراموشی جنایت های رژیم صهیونیستی استفاده شود که برخی از آنها شامل تولید محتوا در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت شبکه ملی شاد، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه عکس در دستگاه های اجرایی استان است. 

احتمال افزایش تیم های لیگ دسته دوم فوتبال قوت گرفت
دنبال کنید

وی افزود: استفاده بیشتری از ظرفیت مساجد کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس امسال در این استان و تبیین چرایی و چیستی مسأله قدس شود. 

آیت الله حسینی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به گزارش دهی در مورد برنامه های پاسداشت روز جهانی قدس امسال در این استان کنند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام، نمایش همبستگی امت اسلامی، روز حمایت از آرمان قدس به عنوان قبله اول مسلمانان و ابتکار و یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است. 

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: روز جهانی قدس فرصتی مهم برای تبیین و تشریح هر چه بیشتر جنایت های ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و به ویژه ملت مظلوم فلسطین است. 

وی افزود: سیاست تغییرناپذیر ایران اسلامی حمایت از مظلومان، محرومان و مستضعفان جهان است و مسلمانان نیز باید همه ساله در روز جهانی قدس بیدارتر و هوشیارتر باشند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روز جهانی قدس امسال نسبت به سال های گذشته تفاوت و اهمیت ویژه ای دارد و برخی از دلایل اهمیت مضاعف آن نیز شامل عادی سازی روابط سیاسی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران از سوی رژیم صهیونیستی و شکست طرح ننگین معامله قرن است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: اجرای همه پرسی و برگزاری انتخابات که از سوی ایران اسلامی مطرح شده مناسب ترین راهکار برای رفع مشکل فلسطین است.   

وی ابراز داشت: بدلیل شرایط کرونایی راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به صورت خودرویی یا موتوری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس برای جلوگیری از فراموش شدن روز جهانی قدس استفاده هر چه بهتر و بیشتر از فضای مجازی برای اجرای برنامه های متنوع و گرامیداشت این روز مهم در استان ضروری است. 

بازنگری 17 طرح هادی روستایی در دیشموک
دنبال کنید

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: برنامه های جایگزین راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، برگزاری شب شعر، تولید محتوا در شبکه ملی شاد، انتشار گزیده بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد قدس و فلسطین در فضای مجازی، تهیه و پخش موشن گرافیک در شبکه های اجتماعی، پخش سرودهای مقاومت از مساجد و بقاع متبرکه، برافراشتن پرچم فلسطین در میادین، آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و توزیع پرچم فلسطین و پوستر با موضوع قدس بین تاکسی ها و اتوبوس های شهری است. 

وی افزود: لازم است که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در حد توان و امکانات برای پاسداشت روز جهانی قدس امسال در این استان تلاش کنند. 

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: شامگاه پنجشنبه هفته جاری آیین سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس و با حضور سخنران کشوری به صورت زنده و مستقیم به همراه شرکت عده ای محدود از شبکه استانی دنا پخش می شود. 

روز جهانی قدس امسال ۱۷ اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi