پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون های پایان سال در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زمان و نحوه برگزاری آزمون های پایان سال دانش آموزان این استان در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60202
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

زمان برگزاری آزمون های پایان سال در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: آزمون های پایان سال دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی مقاطع تحصیلی از ۲۷ اردیبهشت‌ ماه آغاز شده و تا ۲۴ خردادماه نیز ادامه دارد. 

وی افزود: دستورالعمل زمان و نحوه برگزاری آزمون های پایان سال دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی مقاطع تحصیلی اول اردیبهشت ماه امسال از سوی وزارت آموزش و پرورش به این استان ارسال شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دستورالعمل با توجه به نظر اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا تهیه و تدوین شده است. 

زارع پور عنوان کرد: آزمون های پایان سال دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در پایه ‌های اول و دوم دوره ابتدایی در مناطق با وضعیت آبی حضوری و در مناطق با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز غیرحضوری خواهد بود.  

وی ابراز داشت: این آزمون ها در پایه‌ های سوم تا پنجم دوره ابتدایی غیرحضوری و در پایه ششم دوره ابتدایی در مناطق با وضعیت آبی حضوری و در مناطق با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز غیرحضوری است.  

زارع پور گفت: این آزمون ها در پایه های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم غیرحضوری و در پایه های نهم دوره متوسطه اول و دوازدهم دوره متوسطه دوم حضوری است زیرا پایه نهم در پایه دهم اثرگذار بوده و پایه دوازدهم نیز در کنکور سراسری اثر دارد. 

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد: فضای کتابخانه‌های عمومی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi