چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

یاسوج – کرونا نیوز -مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال ۱۳۹۹ در این استان تمدید شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60014
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

محمدعلی غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: مودیان مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل برای ارائه اظهارنامه مالیاتی خود را فرصت دارند اما با توجه به شرایط کرونایی مهلت ارائه اظهارنامه این دوره تا  روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شده است.

وی بیان کرد:مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند از طریق سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR  اطلاعات تکمیلی در این ارتباط را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات اقدام نمایند.

 مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: در سال گذشته بیش از ۸۲۲ میلیارد ریال از محل مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری های استان کمک شد که این امر نشان دهنده نقش مالیات در توسعه استان است.

نرخ مالیات بر ارزش‌افزوده ۹ درصد است که مطابق قانون شامل ۶ درصد مالیات و سه درصد عوارض ارزش‌افزوده است.

وی بیان کرد:این پرداخت ها با هدف توسعه مناطق شهری،روستایی و عشایری به شهرداری ها،دهیاری ها و فرمانداری های استان صورت گرفته است.

غفاری ابراز داشت :پرداخت این اعتبار در جهت کمک به رفع مشکلات شهرداری ها،دهیاری ها  و توسعه مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد نقش انکارناپذیری داشته است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است.

این استان ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi