سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

عملکرد زیر ۵۰ درصد برای اعطای وام به زلزله زدگان سی سخت پذیرفتنی نیست

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد زیر ۵۰ درصد برای اعطای تسهیلات ساخت مسکن به زلزله زدگان شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از هیچ بانک عامل این استان پذیرفتنی نیست. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60011
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

عملکرد زیر ۵۰ درصد برای اعطای وام به زلزله زدگان سی سخت پذیرفتنی نیست

به گزارش کرونا نیوز، حسین کلانتری روز دوشنبه در نشست ستاد بازسازی شهر زلزله زده سی سخت اظهار داشت: فعالیت بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن به مردم این شهر ارزیابی می شود. 

وی افزود: آن دسته از بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد که عملکرد مطلوبی در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن به مردم زلزله زده شهر سی سخت داشته باشند تجلیل خواهند شد.  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر کدام از بانک های عامل این استان که در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن به مردم زلزله زده شهر سی سخت عملکرد مناسبی نداشته باشند نیز با مدیران آنها در مرکز مکاتبه می شود. 

کلانتری بر لزوم شتاب بخشی در روند انجام امور در شهر زلزله زده سی سخت و به ویژه انعقاد قرارداد با بانک های عامل و اعطای تسهیلات ساخت مسکن به مردم آن تأکید کرد. 

وی عنوان کرد: باید تلاش شود که مردم زلزله زده شهر سی سخت تا تیرماه ۱۴۰۰ در منازل خود سکونت یابند و وضعیت زندگی آنان به حالت عادی برگردد. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi