شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره های سواد رسانه ای برای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است که دوره های آموزشی سواد رسانه ای برای خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه این استان برگزار شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59987
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

دوره های سواد رسانه ای برای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود 

سواد رسانه‌ ای آمیزه‌ ای از روش ها و تکنیک‌ های بهره‌ وری مؤثر از رسانه‌ ها و کسب بینش و درک برای تشخیص رسانه‌ ها از یکدیگر است. 

به گزارش کرونا نیوز، محمدعلی پیرسبزی روز یکشنبه در نشست با اعضای خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چنین اقدامی موجب اطلاع رسانی بهتر و شفاف تر و اثربخشی هر چه بیشتر اخبار در این استان می شود. 

وی افزود: یکی دیگر از نتایج مهم این اقدام آن است که شایعات بی منبع و غیرواقعی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به خبر نشده و منجر به انحراف افکار عمومی نخواهند شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حضور و فعالیت خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در هر شرایطی در این استان ضروری است زیرا رسالت سنگین اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و شفاف سازی در تمامی مسائل را بر عهده دارد. 

پیرسبزی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط دشوار کرونایی نیازمند اطلاع رسانی مستمر از سوی خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه است. 

وی ابراز داشت: خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از پیش در کنار کادر درمان این استان باشند تا خدمات ارزنده آنان به نحو مطلوبتری پاس داشته شود. 

کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، ۱۷ هفته نامه، پنج ۲ هفته نامه، ۲ ماهنامه، ۶ فصلنامه و ۳۴ سایت و پایگاه خبری و اطلاع رسانی  مجوزدار است. 

افزون بر ۱۵۰ نفر اعم از مرد و زن به عنوان خبرنگار و اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi