جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۳۴ نفر رسید

کرونا نیوز- یاسوج- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت هفت بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۳۴ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59792
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۳۴ نفر رسید

پرویز یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:هم اکنون ۵۶۱ بیمار در بیمارستان های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۵۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه درمان هستند.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۳۰  تست سریع در مراکز درمانی انجام شده که ۱۶ درصد موارد مثبت بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد: از مجموع ۸۶۹ نمونه pcr  بیشترین درصد مبتلایان در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد، چرام و بهمئی هستند.

وی ابراز داشت: افزایش ۲.۵ برابری شمار روزانه افراد آلوده به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در موج جدید نسبت به موج نخست ، گذشتن آمار بستری شدگان بیماری کووید ۱۹ از عدد ۵۰۰ و گزارش روزانه چهار تا هشت جانباخته ؛حکایت از در پیش بودن روزهای سخت تر کرونایی در این استان دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون در یک بحران واقعی قرار داریم که باید برای کنترل آن تلاش کنیم در غیر این صورت، عواقب این بحران دامن گیر همه افراد جامعه خواهد شد.

براساس آمار موجود تاکنون ۴۵هزار نفر در کهگیلویه وبویراحمد به ویروس کرونا آلوده شده اند که از این تعداد بیش از ۵۳۴  نفر جان خود را از دست داده اند و افزون بر ۵۰۰ نفر هم اکنون در بیمارستان های استان در حال مراقبت هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون۳۳ هزار و ۸۰ نفر بهبود یافته اند.
 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi