شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران: روند ویروس کرونا در گچساران به شرایط تثبیت رسید

گچساران- کرونا نیوز- فرماندار گچساران گفت: با کاهش تعداد بستری شدگان روند ویروس کرونا در این شهرستان در چند روز اخیر به شرایط تثیبت رسیده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59632
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

کرونا :

فرماندار گچساران: روند ویروس کرونا در گچساران به شرایط تثبیت رسید

علیرضا اتابک روز جمعه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: تعداد بستری شدگان بیماری کووید۱۹ در بیمارستان های نفت و شهید رجایی شهردوگنبدان که در پیک جدید تا ۹۰ نفر رسیده بود هم اکنون به ۷۰ نفر کاهش یافته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار کرونا نیوز درباره ادامه محدودیت های کرونایی تاکیدکرد: این موضوع تابع تصمیمات ستاد کروناست.

فرماندار گچساران تاکید کرد: وضعیت ویروس کرونا در این شهرستان بسیار شکننده است و شهروندان باید نسبت به رعایت مراقبت های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا حساس باشند.

اتابک تصریح کرد: دورهمی‌های خانوادگی و تجمع‌های غیر ضروری، نشست های انتخاباتی، آیین های ختم، تشییع جنازه و شادی مهمترین عوامل انتقال ویروس کرونا در این شهرستان است.

وی ادامه داد: با وجود تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برپایی نشست های انتخاباتی، مراسم عروسی، دورهمی و مهمانی از سوی برخی افراد همچنان ادامه دارد که این مهم تهدیدی برای انتشار ویروس کروناست.

اتابک با بیان اینکه تست کرونای ۲۴ درصد از نمونه گیری های انجام شده در این شهرستان تاکنون مثبت بوده است اظهار داشت: تا زمان حاضر تست کرونا از ۲۲ درصد از جمعیت شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران گرفته شده است.

فرماندار گچساران گفت: ۲۶ هزارو ۳۱۰ مورد تست کرونا از ابتدای انتشار ویروس کرونا تا روز بیست و دوم فروردین در این شهرستان از افراد با علائم مشکوک گرفته شده است که نمونه آزمایشی ۶ هزارو ۴۹۴  نفراز این تعداد مثبت بوده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi