شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پست جدید شاهرخ کناری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

کرونا ؛شاهرخ کناری فرماندار سابق بویراحمد با امضاء حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار با پست سازمانی ۴-۲۳ منصوب شد. به گزارش کرونا،  شاهرخ کناری فرماندار سابق شهرستان بویراحمد با حکم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار با پست سازمانی ۴-۲۳ منصوب شد. کلانتری در حکم کناری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59471
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۵۶

کرونا :

پست جدید شاهرخ کناری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
کرونا ؛شاهرخ کناری فرماندار سابق بویراحمد با امضاء حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار با پست سازمانی ۴-۲۳ منصوب شد.
به گزارش کرونا،  شاهرخ کناری فرماندار سابق شهرستان بویراحمد با حکم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار با پست سازمانی ۴-۲۳ منصوب شد.
کلانتری در حکم کناری آورده است؛
«با عنایت به حسن سوابق، تعهد و تخصص مربوطه به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان مشاور پست سازمانی شماره ۴ -۲۳ در تشکیلات استانداری منصوب می‌شوید امید است با اتکال به خداوند منان و تلاش و پیگیری در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در امور محوله موفق و موید باشید
به گزارش کرونا، شاهرخ کناری در دوره‌ای از سال ۹۲ به عنوان معاون فرماندار شهرستان بویراحمد خدمت کرده و پس از آن سمت فرمانداری این شهرستان را برعهده داشته است. چندی پیش به دلایلی و همچنین مسائل سیاسی تصمیم گرفت که از فرمانداری شهرستان بویراحمد برود، او نهایتاً جای خود را به مجید احمدی داد.
از کُناری به عنوان مدیری موفق یاد می‌شود و اکنون نیز در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار مشغول به خدمت خواهد شد.
 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi