چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷ کهگیلویه و بویراحمدی ظرف ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59462
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

۷ کهگیلویه و بویراحمدی ظرف ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند

به گزارش کرونا نیوز؛۱پرویز یزدان پناه روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: ۵ نفر از فوت شدگان کرونایی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان گچساران، یک نفر مربوط به دهدشت و یک نفر مربوط به بویراحمد بوده است.

وی افزود: هم اکنون ۴۶۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر کرونای قطعی است.

یزدان پناه تصریح کرد: همچنین ۲۲ نفر در بخش آی سی یو به سر می برند.

وی بیان کرد: تخت‌های بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پر شدن هستند بنابراین از مردم استان می خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و بطور کامل رعایت و اجرا کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: بیمارستان شهر باشت با امکانات، تجهیزات، نیرو و دارو راه اندازی شده و صبح امروز ۴ بیمار پذیرش کرده است.

وی افزود: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی دهدشت، چرام و لنده ظرفیت دارد اما باید قبل اعزام بیمارن با ستاد اعزام استان هماهنگی شود.

یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان، تاکید کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۸۰۰ بیمار کرونایی مثبت طی فروردین ماه داشته ایم.

وی ابراز داشت: طی ۲ هفته پیش رو تعداد مرگ و میرهای کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد و روند افزایشی مرگ و میر کرونایی استان از امروز شروع شده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi