شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیخ پناهی: نیروهای انقلاب با مطالعه در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها لیست می‌دهند

کرونا ؛رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای انتخابات شورای اسلامی شهرها با مطالعه تصمیم می‌گیریم که لیست ارائه بدهیم یا نه؟ به گزارش کرونا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شامگاه شنبه (۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰) شورای وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59433
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۵۶

کرونا :

شیخ پناهی: نیروهای انقلاب با مطالعه در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها لیست می‌دهند
کرونا ؛رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای انتخابات شورای اسلامی شهرها با مطالعه تصمیم می‌گیریم که لیست ارائه بدهیم یا نه؟
به گزارش کرونا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شامگاه شنبه (۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰) شورای وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: با تماس‌هایی که شورای مرکزی داشتند، مسئول‌های هیئت‌های اجرایی استان را معرفی کردیم.
وی بیان کرد: با موافقت خود افراد، حاج دهراب‌پور و دانشی را پیشنهاد دادیم، حاج دهراب‌پور با بزرگواری این مسئولیت را به حاج دانشی موکول کردند.
حجت‌الاسلام پناهی گفت: مسئول هیئت‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد، حاج دانشی خواهند بود.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخابات شورای شهر یاسوج اظهار کرد: شورای مرکزی وحدت اصولگرایان اصرار داشتند برای شوراهای اسلامی لیست بدهیم، بنده اعلام کردم که در دوره قبل لیست ندادیم و در این دوره نیز باید مطالعه داشته باشیم. چون از نیروهای طرفدار جریان انقلابی افراد زیادی در صحنه حضور پیدا می‌کنند، لذا اگر با مطالعه تصمیم نگیریم در ریاست جمهوری و حتی شورای شهر ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.
وی اظهار کرد: ان شالله در جلسات آینده تصمیم گیری می‌شود. اما می‌توانیم ذکر کنیم که از جمع عزیزان شورا، مهندس اکبری تبار، نادریان، شجاعیان نامزد هستند. در شورای ائتلاف نیز عزیزانی هستند، در جلسات آینده بیشتر در این خصوص صحبت و گفت و گو خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: اگر نتوانستیم به لیستی برسیم و صلاح نبود لیست داده شود، به گونه‌ای باشد که در شورای شهر اکثریت را نیروهای انقلابی داشته باشند.

امام جمعه باشت: 60 هکتار زمین بنیاد مستضعفان در باشت دست چه کسی است؟
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi