پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

منحنی ابتلا به کرونا در کهگیلویه رو به بالا است

یاسوج – کرونا نیوز – فرماندار کهگیلویه با اشاره به همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: منحنی ابتلا به کرونا در این شهرستان همچنان رو به بالاست و هر روز شاهد افزایش تعداد بیماران بستری هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59430
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

منحنی ابتلا به کرونا در کهگیلویه رو به بالا است

دارا کریمی نژاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار کرونا نیوز با اشاره به با اعمال قانون و برخورد به شیوه های بازدارنده برای کنترل ویروس کرونا اظهارداشت: آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا لحظه ای در حال افزایش است.

وی فعالیت پنهانی برخی صنوف و راه اندازی جشن عروسی در برخی نقاط شهرستان را زنگ خطر دانست و بیان کرد: همکاری همه نهادها نقش مهمی در کنترل پیک کرونا دارد.

کریمی نژاد تصریح کرد: گشت های ویژه کرونا ویروس با هدف کمک به کادر سلامت، پیشگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامتی مردم در تمام بخش های شهرستان  راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در  اعمال محدودیت‌ها همه نهادها و دستگاه‌ها در شهرستان پای کارند افزود: نظم، هماهنگی و انسجام گروهی شاخص ستاد مدیریت کرونا در این شهرستان است.

رئیس ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه با تاکید بر اینکه مردم باید به این باور برسند که کرونا رفتنی نیست گفت: انتظار می رود مردم ضمن درک عمق خطر، همراهی لازم را با برنامه های مصوب  فعلی ستاد مدیریت کرونای شهرستان ، شورای تامین و  تداوم  محدودیت ها و بسته ماندن بازار  داشته باشند.

تاکنون ۹۳ نفر  بر اثر این بیماری جان خود را در کهگیلویه از دست داده اند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi