پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد توبیخ می شود

یاسوج- کرونا نیوز- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنانچه منابع طبیعی استان در این شرایط خطرناک کرونایی اقدام به بازگشایی مسیر آبشار یاسوج کرده باشد، توبیخ می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59424
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد توبیخ می شود

احد جمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: با توجه به شرایط خطرناک استان از لحاظ بیماری کرونا، تمامی ورودی های مناطق گردشگری استان به ویژه آبشار یاسوج بسته است.

وی افزود: شهرداری یاسوج با خاکریزی در مسیر ورودی این آبشار راه رفت و آمد افراد را مسدود کرده است اما طبق اطلاعات به دست آمده  اداره کل منابع طبیعی اقدام به بازگشایی راه آبشار کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دلیل اداره کل منابع طبیعی برای این اقدام نهال کاری اعلام شده است.

جمالی ابراز داشت: وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا بسیار خطرناک است و استان وارد پیک دوم کرونا شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و وبیراحمد روند صعودی بیماری که در استان از حدود ۴۵ روز قبل شروع شده بود با سرعت بیشتری در حال پیشروی است و در وضعیت شکننده ای قرار داریم.

پرویز یزدان پناه افزوده چنانچه مشارکت کامل مردم، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها را نداشته باشیم قادر به کنترل روند بیماری نمی باشیم و ضمن پرشدن تخت های بیمارستانی، افزایش سریع در مرگ و میر بیماران کرونایی را شاهد خواهیم بود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi